وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها و ایتالیایی ها پس از تساوی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان تیم ملی آلمان برابر تیم ملی ایتالیا به تساوی 1 بر 1 رضایت داد. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان های دو تیم را درباره این دیدار می خوانید.

یواخیم لو : 

در مجموع از آنچه در بازی اتفاق افتاد،‌ رضایت دارم. از نظر جنگندگی نمایشی خوب ارائه کردیم و در کار دفاعی خوب و مستحکم پاپرجا باقی‌ماندیم. متس روی گلی که به ثمر رساند، کلاس بالای بازی‌اش را به معرض نمایش گذاشت. هر چند ایتالیایی‌ها هم خوب کار کردند.  

 

فیلیپ لام : 

ما نسبت به ایتالیا از موقعیت های بهتری برخوردار بودیم و می توانستیم برنده دیدار باشیم، بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما بازهم می توانیم بهتر بازی کنیم.

 

چزاره پراندلی : 

بازی خوبی برای ما بود اما با پاس کاری آنها دچار مشکل شدیم. آنها بدون مهاجم بازی می کردند بنابراین اندکی طول کشید تا ما بتوانیم خود را با این شرایط وفق دهیم. ما در مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های جهان به میدان رفتیم اما اگر مردم فکر می کنند ما بر یکی از بهترین تیم های جهان تسلط داشتیم، اشتباه می کنند زیرا این گونه نبود.
 

 

آندرا پیرلو : 

سرمربی ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در زمین مسابقه قرار داده بود. این تجربه خوبی برای داشتن یک جام جهانی بسیار عالی است. این یک دیدار مهم مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیا بود. با انجام این پیکار تا حدودی متوجه شدیم که تیم‌مان در این برهه از فصل در چه شرایطی قرار گرفته است. آلمانی‌ها چندین سال است که با حضور برخی بازیکنان مقابل حریفان به میدان می‌روند. آنها یکدیگر را می‌شناسند. ایتالیا مقابل چنین تیمی نمایش خوبی داشت. به همین دلیل می‌توانیم به حضوری خوب در جام جهانی امیدوار باشیم. تیم ما پر از بازیکنان جوان است که به تدریج به تیم تزریق می‌شوند. این باور در تیم ما وجود دارد که می‌توانیم در هر دیدار به برتری برسیم. اگر بتوانیم در هر دیدار با نهایت تمرکز و اراده حضور پیدا کنیم می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
سجـــآد بایرنی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:49

من مطمئنم آلمان بازم قهرمان نمیشه...با این وضع خیلی شانس بیاره تیم ضعیف بیفته توو گروهش بتونه بیا بالا وگرنه اگه دوتا تیم مثه پرتغالو سوئد بیفته توو گروهش نمیتونه حتی صعود کنه.!دفاع آلمان همیشه سوتی میداده و ضعیف عمل میکرده...دیشبم دیدین،وقتی آقای لام سوتی میده دیگه از خدای سوتی دادن متس هوملس نباید انتظار داشته باشین ک سوتی نده.
همون سوتی رفت توو گلمون.دلتونو ب 3 تا تیرک خوش نکنید...مشکل اینجاس ک تموم کننده ی خوب نداریم..کلوزه ک پا ب سن گذاشته،بقیه م ک یا مصدومن یا رو نیمکتن وقتی ام میان توو زمین یه دروازه خالیو هل میشن میزنن بیرون....متاسفم،اما من امیدی ب این تیمو ب این بازیا ندارم!!!!!

سجـــآد بایرنی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:55

من نمیدونم آلمانیا ب کجای اون بازیه مسخرشون میگن خووووب!!؟؟؟!!!تیم ملی انتقادای ماتیاس سامر و میخواد...ای کاش سامر توو تیم ملی یه پستی داشت!!!

khashayar شنبه 25 آبان 1392 ساعت 16:16

تو رو خدا به خاطر یه بازیه دوستانه انقدر زود قضاوت نکنید اون موقع تو جامجهانی خودتون شرمنده اید

mahya شنبه 25 آبان 1392 ساعت 16:22

ببیین آقای محترم مواظب باش چی میگی و کجا میگی. همین تیمی که شما میگی خوب نیست پارسال تامرز قهرمانی رفت . دیگه از ایتالیا چه انتظاری. شما به پرتغال و سوئد میگی تیم . نخیر اتفاقا خیلی تا جام جهانی وقت است وبا این تنوع بازیکنای خوب و بهبودی مصدومان از همه ی تیم های دنیا بهتر و قهرمان میشیم . حالا میبینی. زنده باد آلمان

علیرضا شنبه 25 آبان 1392 ساعت 20:08

من دیوانه وار المان را دوست دارم وطرفدارش هستم تا اخرش. ولی قبلا گفتم الان هم میگم هرکس هم خواست باهاش شرط میبندم المان قهرمان جام نمیشه نمیشه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد