وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بایرن و دورتموند اسپانیا را به زیر خواهند کشید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم میلی سوئیس معتقد است که تیم های سابق او در آینده ای نزدیک رئال مادرید و بارسلونا را به عنوان بهترین تیم های دنیا پشت سر خواهند گذاشت.


بارسلونا پس از قهرمانی هایش در سال های 2009 و 2011 دو سال پپاپی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است و رئال مادرید هم دارنده 9 عنوان قهرمانی اروپا است. اما بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند، دو غول فوتبال آلمان در فصل گذشته هر دو غول فوتبال اسپانیا را در راه رسیدن به فینال ومبلی ناکام گذاشتند تا برای نخستین بار فینالی تمام آلمانی برگزار شود.

اوتمار هیتسفلد که سابقه قهرمانی با هر دوتیم آلمانی را در اروپا دارد در مصاحبه با وب سایت بوندسلیگا گفت:" من سال گذشته پیش بینی کردم که اسپانیا در حال از دست دادن جایگاه خود توسط بایرن مونیخ و دورتموند است."

هیتسفلد درباره شانس های بایرن مونیخ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا گفت:" تا کنون احتمالات تا این حد که حالا خوب هستند نبوده اند. نه تنها ترکیب اولیه بایرن بسیار قدرتمند است، بلکه کل تیم آن ها این طور است. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که بتواند با بدون هیچ تغییری در کیفیت بازی و نتایج با غیبت چهار یا پنج بازیکن اصلی کنار بیاید. ولی بایرن این طور نیست، این چیز جدیدی در فوتبال دنیا است و این ارزش کار یوپ هاینکس و پپ گواردیولا را نشان می دهد."

هیتسفلد در پایان درباره داستان ادامه دار تو طلا و شانس های سه نامزد نهایی هم گفت:" در سایه موفقیت های سال گذشته بایرن مونیخ ریبری واقعا شایستگی کسب آن را دارد. هر چند که کریس رونالدو هم بار ها با فاصله کمی پشت سر مسی قرار گرفته است، این خود نکته مهمی است. اما رونالدو این همه عنوان نبرده است و از آن طرف قدرت ریبری مترادف با قدرت بایرن شده است. او یک بازیکن در خدمت تیم است و در داخل و خارج زمین یک الگوی نمونه است."

نظرات 4 + ارسال نظر
farhad1990 جمعه 29 آذر 1392 ساعت 23:36 http://lianfilm.blogsky.com/

مربی دوست داشتنی خودم

محمد امین شنبه 30 آذر 1392 ساعت 00:02

عاشقشم.خیلی دوسش دارم.بهترین و محبوب ترین سرمربی تاریخ بایرنه از نظر من.

شوانی چابهار شنبه 30 آذر 1392 ساعت 06:17

شک نداریم ک بارسا و رئال خیلی زود توسط بایرن و دورتموند ب زیر کشیده میشوند

علیرضا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 11:30

خوش قیافه وخوش تیپ وبا هیبت وصد البته وفادار....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد