وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیسلینگ: لوو هیچ اعتقادی به من ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اشتفان کیسلینگ، مهاجم بایرلورکوزن، اعلام کرد امیدهایش برای دعوت شدن به تیم ملی آلمان برای رقابت های جام جهانی 2014 را از دست داده است.

این مهاجم با تجربه که فصل گذشته عنوان آقای گلی بوندسلیگا را به دست آورد، از سال 2010 دیگر به تیم ملی آلمان دعوت نشده است.

کیسلینگ به خبرنگاران گفت: "سرمربی قبلا اعلام کرد که قصد ندارد من را به تیمش دعوت کند؛ نه برای جام جهانی و نه برای دیدارهای دوستانه. من تنها در صورتی دعوت می شوم که بدترین سناریوها رقم بخورد."

کیسلینگ همچنین از ناراحتی اش از در زمان برگزاری جام جهانی 2010 صحبت کرد؛ زمانی که لوو ستاره هایی مانند ماریو گومز و میرو کلوزه را به او ترجیح داد: "خیلی سریع روشن شد که من یک بازیکن ذخیره هستم که استفاده ای از او نمی شود و هیچ اعتمادی به من وجود ندارد. من چهار هفته برای آماده سازی در کنار تیم بودم و تنها دو روز خانواده ام را دیدم. یک شماره 9 کلاسیک مثل من نیاز دارد تا همیشه بازی کند."

نظرات 29 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 23:40

دلم براش سوخت.

mary دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 06:43

دعوتش کن و بزار بازی کنه.
دیگه باید چیکار کنه که دعوتش کنی؟

hamed131313 دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 08:22

به نام خدا اولین نظرم توی وبلاگتون هست امبدوارم محیط خوبی برای حمایت از آلمان و بایرن داشته باشیم ------فکر کنم سیستم آینده تیم ملی 4-6-0 باشه که در این صورت دیگه احتیاجی به یک شماره 9 کلاسیک دیگه نداریم بعد از جام جهانی کلوزه که میره گومز میمونه اونم برای پلان ب نگه میداره با توجه به ترافیک بال چپ احتمالش هست که پودلسکی رو بعنوان ذخیره گومز در نظر داشته باشه و بقیه زیاد شانسی ندارن مگر این 2 تا مصدوم بشن

hamed131313 دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 10:20

چقدر طولانی بودش--- یک هوادار واقعی حتی منفورترین فرد هم بیاد تیمش باید از اون فرد حمایت کنه و بهش اعتماد کنه و زمان بده - درسته امکانش هست اشتباه کنه ولی انسان جایز الخطاست و وظیفه هوادار اینه که حمایتش کنه حتی اگه نتیجه هم نگیره این یک چیز کاملا پیش پا افتاده هستش و اصلا احتیاجی به این همه بحث نداره - هدف همه موفقیت تیم ملی آلمان و بعدش بایرنه این 2 تا همیشه با هم هستن

آلمان 90 دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 11:10

باسلام ..... عزیزان لطفا نزاکت را رعایت کنید ... سپاسگزارم

علیرضا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:01

کان نامقدس بسته دیگه چقدر بیهوده گفتی اگه تو خسته نشدی ما شدیم .چرا ناراحت میشی خیلی ها از پپ خوششون نمیاد ناراحتی نداره ولی بایرنو با تمام وجود ودر هر شرایطی دوست دارند. بسه دیگه تمومش کن بیش از این دو دستگی ایجاد نکن .ما تا قیامت هم باشه با پپ حال نمیکنیم چه ناراحت بشی یا نشی

mahmood دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:54

باباجان بس کنیداین حرف را0بایرن که یوپ و پپ نداره 0شما ازنژاداریا ژرمن نیستیدبخدا.های المان

فرانتس جان دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:55 http://ardekani.blogfa.com

کان مقدس نظر دادی یا بیانیه صادر کردی؟

فریبرز دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:02

بچه ها همگی سلام. کان مقدس خسته نشدی این همه اراجیف بافتی. هیچی نمیگم در جوابت اون داستانت فقط اینکه همه بچه ها نظراتتو میخونن برو ببین منفی خیلی گرفتی خوب این یعنی اینکه حرفات درست نیست. یه چند نفر بهت مثبت دادن که یکیش خودتی و بقیه فکر کنم خانم ماری و اونایی که عاشق پپ هستن. راستی یه سوال میکنم جوابشو حتما بده اگه پپ سرمربی خیلی خیلی خوبیه چرا بایرن رو واسه ادامه راه انتخاب کرد؟؟؟؟؟ چرا نرفت به منچستر سیتی که قراردادش چک سفید بود یا چلسی یا جانشین فرگوسن نشد؟؟؟؟؟ چرا بایرن رو انتخاب کرد؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟؟ در ضمن زیاد باهات بحث هم نمیکنم شرمنده چون دوست ندارم طرفدارامون رو برنجونم. من اینجا همه رو دوست دارم چون طرفدار بایرنن نه تیم دیگه

فرهاد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:14

بعضیها میگن من طرفدار بارسا و اسپانیا هستم. من یک سوال از شما می پرسم هرکی پپ رو دوست داشته باشه طرفدار بارسا و اسپانیاست و از تمام تیمها بدش میاد . نه من طرفدار بایرنم هم طرفدار فوتبال زیبا . الان دورتموند هم فوتبال زیبا بازی میکنه . من یورگن کلوپ رو هم خیلی دوست دارم . اما نژاد پرست نیستم . من آدمی نیستم بگم فقط و فقط آلمان . آلمان رو دوست دارم اما تمام بازیکونهای بایرن با هر ملیت . اون کسایی که میگن فقط نژاد آلمان تیم بایرنو با این بازیکونها مقایسه کنن. نویر لام کروس اشتایگر مولر گوتزه . با تیم فعلی تمام بازیکونهای آلمان خوبن اما به نظر شما بایرن بدون ریبری و روبن و مارتینز و دانته و غیره میتونه قهرمانی به دست بیاره .

bastian31 دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:16

اخی اگه راست بگی که دروغ میگی برو که دیگه پیدات نشه
من از پپ خیلی خیلی متنفرم چون
قبل ازبازی بابارسا پپ ریبری تحقیر کرد وگفت ریبری ضربدر 3 مساوی با مسی و یادتون که مارکز به عمد خودش سه اخطاره کرد یعنی کار بایرن تمام شده است ،تازه این تیم بارسا خیلی بهتراز اون بایرن بود چونکه لام نبودش وفکرکنم جایش اتل بازی میکرد ولوسیو هم نبودش ویک بازیکن 18ساله بجاش بازی داد ومتاسفانه کلوزه سه روزقبلش به مدت10هفته مصدوم شد ووقتی بایرن باپپ قراردادبست با تی شرت بارسا وارد باشگاه شد
نمیخواهم ضایعتون کنم ولی شماهم خاطره دارید بگید تا باورمون بشه

فریبرز دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:19

کان مقدس فقط جواب بده 1- سیستم پپ 1-4-1-4 چه طوری نمیتونه با یه هافبک دفاعی بازی کنه؟؟؟؟ 2 - گرفتن لیگ و جام حذفی مگه با این بازیکنای کار سختیه؟؟؟؟؟ 3 - اگه آلابا و بواتنگ و لام هم نبودن و اونا رویس و لواندوفسکی رو نداشتن به نظرت راحت میشد اونارو برد؟؟؟؟؟؟؟ راستی تو این سالها چه بازیکنای اصلی و چه بازینای ذخیره تا حالا تیمی نتونسته به بارسلونا تو یه بازی 4 تا یا 3 تا گل بزنه تو اون بازی هم که فقط مسی رو فرم نبود همین و بس پویول که هیچی اگه 4 تا پویول اضافی هم داشتن به قدرت بایرن نمیرسیدن این همیشه یادت باشه اگه بارسارو شانسی بردیم آرسنال رو چی؟؟؟؟ یوونتوس که پارسال خودش شانس قهرمانی بود رو چی؟؟؟؟؟ خود دورتموند که به رئال 4 تا گل زد رو چی؟؟؟ به نظرت اینارم شانسی بردیم؟؟؟؟ تازه پارسالش هم که 3 تا نایب قهرمانی افتادیم یادت رفت به این زودی که چه بلایی سر رئال آوردیم؟؟؟؟؟ یادت رفت چلسی رو خدا نجات داد فقط؟؟؟ یادت رفت چقدر شانس آوردن که اگه همون شانسو تو بازی شنبه با دورتموند دورتموند آورده بود الان برنده بود نه بازنده؟؟؟؟ ببین کان مقدس اگه بخوام ادامه بدم داستان میشه بیخیال بابا هرچی شما میگی درست ما به قول خودت همون دسته دوم هستیم دیگه ادامه نده مهم موفقیت بایرنه چه با پپ چه بدون پپ. فقط جواب سوالامو حتما بده ممنون. بچه ها و طرفدارای عزیز از همه تون عذرخواهی میکنم که بحثمون طولانی شد قول میدم دیگه جواب این به قول خودش دکتر رو ندم باز هم از همتون عذرخواهی میکنم و واسه تیممون بایرن آرزوی موفقیت و تریپل کردن رو آرزومندم

فرهاد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:24

آقا فریبرز من جواب شما رو میدم . مگه جرم و گناهه که بایرنو انتخاب کرده در ضمن اگه فکر میکنی به خاطر این بوده که یوپ سه گانه رو آورد و پپ هم میخواست یک تیم قدرتمندو تحویل بگیره اشتباه میکنی. چون پپ قبل از اینکه یوپ سه گانه رو بگیره این تیمو انتخاب کرد. یادت نره قدرت یک مربی یعنی کارنامه اش.

فرهاد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:32

آقای باستین عزیز من یک سوال از شما دارم شما فقط به خاطر همون دلایل از پپ بدت میاد . خیلی عجیبه

فرهاد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:40

آقا فریبرز جواب سوال دوم . گرفتن لیگ و جام حذفی مگه با این بازیکنای کار سختیه؟؟؟؟؟ مگه الان منچستر با مویس تیم فرگوسنو نگرفته پس چرا نتیجه نمیگیره . خواهشن جواب بده.

نوید دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:43

آقا امیر حسین تو جدول بوندسلیگا اون بالا زدی علامت درتموند رو برا لورکوزن و لور کوزن رو برا درتموند زدی

mary دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:14

آقا فریبرز، من خیلی کم پیش میاد که به کسی منفی بدم .
این یعنی به بیشتر دوستان مثبت میدم به طرفدار پپ بودنش هم کار ندارم.
میخوای با کس دیگه ای بحث کنی چرا اسم من رو میاری.
من با اینکه با باستین 31 بحث میکنم ولی گاهی اوقات به نظراتش ، مثبت میدم.
چون برام فرقی نمی کنه.
هر وقت کارم تموم میشه میام وب که کمی استراحت کنم ، نه اینکه دعوا کنم.

فرهاد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:20

واقعیت سخته و حرف حساب همیشه طرفدار نداره . پپ بهترین مربی قرن 21 . با احترام به نظرات دوستان .

بایرن 5 ستاره دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:23

روی صحبتم با همتونه
چه پپ چه یوپ دو شخصیتن قابل احترامن ولی قرار نیست برای هممون دوست داشتنی باشن.نظر شخصیه و قرار نیست نظرات شخصیتونو توی محلهای جمعی مطرح کنین.
ی مقدار صبر کردم ببینم این بحثا تموم میشه یا نه.اصلا طرف هیچ کسم نمیگیرم.
ولی کلا میگم خجالت آوره که بعد از پیروزی بایرن با پپ سریعا شمشیرو از رو ببندین واسه یوپ که سال قبل نتونست ببره.
آقایان و خانومای محترم ما ایرانیا همیشه عادتمونه تو شادیا مثل عروسی باید از جنگ و دعوای طرفین بترسیم و اگه ختم به خیر بشه بگیم خدا روشکر به خیر گذشت.
الان هممون زیر چتر بایرن باید شاد باشیمو ومغرور به تیممون.
واقعا متاسفم از ته قلبم

mary دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:24

در ضمن دلایل اومدن پپ به بایرن کاملا از زبان خود پپ باره و بارها بیان شد.
به خاطر بازیکنان و بکن باوئر و روسای بایرن و باشگاه بازیکن سازی و نظم و سازماندهی که این باشگاه داره.
می پرسی چرا پپ به فوتبال انگلیس نرفت؟
پپ ، فوتبال انگلیس رو دوست داره ولی در انگلیس چیزی به اسم نظم وجود نداره و حتی سلسله مراتب(که پپ واقعا به اون پایبند است) در فوتبال انگلیس رعایت نمی شه( یعنی اگه بازیکنی دوران بازیگری تموم بشه و فوق ستاره تیم باشه، بعد از تموم شدن دوران بازیش از این تیم میره و هیچ سمتی در باشگاه بهش نمیدن و باشگاه ها بر اساس پول میلیاردرها اداره میشن ).
ولی در بایرن همه ی اون اصولی که پپ بهش پایبند است وجود داره.
همه چیز که پول نیست.
هر چند که قرار داد پپ با بایرن لو نرفت ولی ظاهرا پول کمی هم بهش ندادند، گران قیمت ترین مربی است(البته اگه قرارداد رو بشه).
اینجا هم پول داره هم فوتبال.

علیرضا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:35

اقای امیر حسین کجایی این چه وضعشه داری سلیقه ای عمل میکنی ببین کان مقدس چطور داره فوش ناموسی به بچه ها میده قباهت داره والا.این جا چاله میدون نیست

mary دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:37

آقا باستین خاطره از بایرن منظورته؟
باشه میگم.
یادت اون موقعی که من گفتم فعلا نظر نمیذارم، به افنبرگ یه حرفی زده بودم که صدای تو و علیرضا در اومد.
و گفتم که خیلی وقت است طرفدار بایرن هستم و گفتی پس چرا از به افنبرگ اینطوری گفتی و من جوابت رو ندادم.
این یکی از خاطرات بایرنی من:
اون موقع زمان اوج بایرن بود و در سن من بد و خوب با الان فرق میکرد.
یکی از مجری ها گفته بود که افنبرگ با شلوار کوتاه به یه مجلسی رفت و ...
از اون موقع من از افنبرگ خوشم نمیاد.
این یکی از خاطرات من است.
یه خاطره دیگه این بود که اولی کان یه دروازه بانی بود که هر چی تمرین میکرد عرق نمیکرد و دروازه بان فرانسه بارتز به اون گفته بود که به اولی کان حسادت میکنم.
خاطره زیاد است.

mahmood دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 15:05

من باحرفاونظرات خانم ماری کاملا موافقم 0 یه جورایی کیف می کنموقتی می بینم یه خانم طرفدارفوتبال وبایروالمانه .درودبرخانم ماری وهمه طرفداری فوتبال المان که هنوز دسترسی به سایت کانون هواداران المان ندارن0

عباس دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 15:10

درود بر پپ و بارسا و لعنت به مخالفان پپ . من طرفدار سرسخت بارسا و پپ هستم . باورم نمیشه کسی به پپ توهین کنه.

mary دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 15:23

من نمیتونم از شما تشکر کنم آقا mahmood .
چون قبلا یه بار در این وب یه جمله ی دوستانه به یکی گفتم و کلی حرف بهم زدن.
ولی باز ممنون.
اینجا از دانشگاه هم محیطش حساس تر است، نمیدونم چرا؟
ولی در کشور ما ایران زود سوء تفاهم پیش میاد.
و هر تعریفی رو طور دیگه برداشت میکنند، و بهتون یه چیزی میگن.
حالا کافی است در دانشگاه یا پیاده رو یه کسی بهت سلام کنه یا به کسی سلام کنی ، تمام کسانی که اطرافت هستند به صورت گل آفتابگردان به سمتت نگاه میکنن و در موردت حرف میزنن.

فریبرز دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:07

فرهاد جان نکنه تیم منچستر با فرگوسن خیلی خوب بود الان هم فرگوسن رفته انگیزه بازیکناشون هم کم شده ولی کلا منچستر همیشه همینجوری بود

khashayar دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:13

هر کی نظر شخصیه خودشو داره.... مهم اینه که همه طرفداره بایرنیم... ولی لطفا به مربی های بایرن بی احترامی نکنید(هر کی میخواد باشه)

khalil babakr دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 17:34

همکی سلام 25 سال بایرن والمان و دوسدارم خیلیهادر بایرن جامهافراوانی بردن ولی انصافا هاینکس بهترین وقت این سربلنیهارابه المان اهداکرد ولی قابلیتهای pep بی نظیرند از هر بوعدکه ببینی فوتبال pep یه جیزه دیکس حازرم بااین واقعیت که هیج مربی بهتر ازpepنبود واسه ما بحص کنم

tarafdar دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 20:13

وای ی ی ی چه خبره ؟چرا همه از هم سوال دارن چرا همه میان جواب همو بدن؟ ای بابا یعنی بین همه طرفدارای تیمهای بزرگ این فجایع پیش میاد بعد ابرقهرمانی
چقدر کیسلینگ اینجا شبیه یکی از بازیگرای انگلیسی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد