وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: دانته امسال اشتباهات زیادی مرتکب می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر در صحبت هایی در مورد دانته، مدافع برزیلی بایرن مونیخ، اعلام کرده او قبلا بهتر عمل می کرده است.


قهرمان سابق جهان گفت: "دانته سال قبل بهتر بازی می کرد و با ثبات تر بود. او اکنون اشتباهات خیلی زیادی مرتکب می شود. امیدوارم تعطیلات زمستانی به نفع او تمام شود و به فرم ایده آلش برگردد."

خود دانته هم یک روز قبل از رویارویی با کازابلانکا در فینال جام باشگاه های جهان، در مورد مکالمه طولانی اش با پپ، صحبت کرد: "صحبت هایم با گواردیولا، اتفاق دراماتیکی نبود. شما معمولا هیچ وقت با مربی بحث نمی کنید و باید به او گوش دهید. خوشحالم که توانستیم به مدت طولانی صحبت کنیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 30 آذر 1392 ساعت 00:03

دانته گوش کن به حرف های قیصر که برات خوبه.

رضا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 00:14

باید بفروشنش بره ؛از اول بوندسلیگا تا حالا همه رقم اشتباه داشته ، اولین بازی یه پنالتی داد به حریف و.... ؛ همه اشتباهای مهلکش یه طرف اونجا که بایرن توی سوپرکاپ با چلسی بازی کرد و توپ رو میخواست پاس بده که مثل بچه ها سر خورد و فرصت طلبای چلسی نزدیک بود کار خودشونو بکنن ( خوشبختانه پوگبا توپ رو از بالا تیرک دروازه رد کرد ) . پنالتی که در فینال چمپیونزلیگ به دورتموند تقدیم کرد رو حتی فراموشکارترین انسان هم فراموش نمیکنه !!!! حتی ضعیفترین تیمای دنیا هم در مقابل بایرن میتونن به یه گل پنالتی امیدوار باشن !!!!!

ilkay یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 11:43

هموطنش لوسیو که بدتر از این بود با جایگیری های بد و گل به خودیای مضحکش به اولی کان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد