وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: تضعیف رقیبان در برنامه های ما جای ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی کنونی باشگاه بایرن مونیخ عنوان نمود که تضعیف کردن رقیبان در برنامه باشگاه بایرن جایی ندارد. او در بخش دیگری از سخنانش از اعتماد سریع به وجود آمده میان خود و گواردیولا خبر داد.

سامر در این رابطه اسپورت بیلد آلمان گفت: " اعتماد به راحتی به وجود نمی آید ،درست است که اگر در کنار یکی باشید به او عادت و اعتماد به وجود خواهد آمد اما من و پپ خیلی سریعتر به یکدیگر اعتماد کردیم ".

پپ در ادامه افزود: " برنامه ما در نقل و انتقالات به هیچ وجه تضعیف رقیبان نبوده است و این کار در برنامه باشگاه هیچ جایی ندارد. می توانم به شما اطمینان دهم ما فقط به چیزی عمل می کنیم که ما را قوی تر کند و این یک امر طبیعی است ".

این صحبت ها در حالی از سوی سامر گفته شد که احتمال دارد در نقل و انتقالات بین نیم فصل ، رابرت لواندوفسکی از زنبورها جدا شد و به بایرن مونیخ بپیوندد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:20

این حرفای یه عده حسوده که میگن بایرن میخواد دورتموندو ضعیف کنه.هدف بایرن قهرمانی در اروپاست و برای این هدف هر بازیکنی که لازم باشه جذب میشه.بله اگه فقط بوندسلیگا بود یه چیزی ولی بایرن که بدون گوتزه و لواندوفسکی هم به راحتی قهرمان بوندسلیگا میشه همونجوری که سال پیش با اقتدار شد.این خریدا فقط و فقط جهت کسب مجدد عنوان قهرمانی در اروپاست و برای به دست آوردن این هدف تیم باید تقویت بشه.بایرن هر بازیکنی که جذب میکنه نیاز داره و در جهت رسیدن به اهدافشه و غیر ممکنه بازیکنی رو جذب کنه که بهش احتیاج نداشته باشه و همینطوری الکی جذب کنه مثل بعضی تیم های یک شبه سرمایه دار شده!

mary پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 20:52

ببینم اگه بایرن لوا رو نگیره، دورتموند میتونه حفظش کنه.
قرارداد لوا تموم شده ، میتونه هر جایی بره.
ولی خوشم اومد، این دو تا با هم خوب هستند و دیگه از اون حرفهای اول فصل خبری نیست

mahmood شنبه 14 دی 1392 ساعت 14:19

وقتی سرمربی ای مثل پپ ومدیرفنی مثل سامربه هم اعتماد داشته باشن .این بایرن دراینده چه بشه !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد