وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: تر اشتگن دروزاه بان بزرگی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان شماره یک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به ستایش از همتایش در تیم مونشن گلادباخ پرداخته است که به نظر می رسد در حال طی کردن مراحل پیوستنش به بارسلونا قرار دارد.


در ماه های گذشته و حتی از زمان مهلت نقل و انتقالات تابستان گذشته مطبوعات و رسانه از تمایل به خدمت گرفتن مارک آندره تر اشتگن، دروازه بان جوان و آینده دار بوروسیا مونشن گلادباخ صحبت کرده اند و به نظر می رسد این انتقال در حال نهایی شدن است.

ماتوئل نویر، دورازه بان اول تیم ملی آلمان احساس می کند که آینده درخشانی در انتظار هم تای اوست. به گزارش وب سایت گل، نویر در مصاحبه با نشریه AS اسپانیا گفت:" شکی وجود ندارن که تر اشتگن دروزاه بان بزرگی است. او بازیکنی است که آینده درخشانی را در برابر خود می بیند. او شگفت انگیز است، بسیار چابک است و همیشه می داند که در موقعیت های پیچیده چه کاری باید انجام دهد. او شوت گیر فوق العاده است."

نویر درباره احتمال انتقال تر اشتگن به نیوکمپ ادامه داد:" من نمی دانم که او آماده بازی برای تیم بزرگی مثل بارسلونا هست یا نه، این چیزی است که مربی ها و تیم فنی او باید نظر دهند."

تر اشتگن تا پایان سال 2015 با مونشن گلادباخ قرارداد دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
only bayern پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 22:21

تراشتگن هم دروازه بان خیلی خوبیه و واقعا دوسش دارم اما نویر یه چیز دیگس

aliver kahn جمعه 13 دی 1392 ساعت 00:17

این درسته که نویریه چیزدیگس ولی به پای الیورکان نمیرسه نه ازنظر کیفیت و نه ازنظرمحبوبیت نه تنها در مونیخ بلکه درکل آلمان الیورکانا تو کل آلمان دوسش داشتند حتی تو شهردورتموند ولی نویر نه اینجورنیستوخلاصه تراشتگن آینده ی خوبی داره استیلش مثل الیورکانه فکرکنم به زودی جایگاه نویر را تو تیم ملی به خطربندازه.

onlyrobben جمعه 13 دی 1392 ساعت 11:40

دوستان برین سایت tarafdari.com و تو نظرسنجی به شواین اشتایگر رای بدین
تو نظرسنجی های قبلی این سایت بهترین دروزبان نویر شد بهترین دفاع راست لام شد وبهترین دفاع چپ هم آلابا شد
همگی رای بدین تا بهترین بازی ساز ومغز متفکر هم یه بایرنی بشه
الان پیرلو از شواینی بالاتره

روبری جمعه 13 دی 1392 ساعت 13:46

هرچی باشه به نویر نمی رسه

نوید جمعه 13 دی 1392 ساعت 14:44

نویر یه خاصیت داره اون هم اینه که همیشه تو یه سطحه تا وقتی که کسی روی دستش بیاد و این رو مطمءن باشید اگر خود الیور هم برگرده به دوران جوانیش نویر الان بازم قوی وقوی تر میشد نویر هیچ مرزی نداره اگه بخواد تمام دروازه بان های تاریخ رو تو جیبش میذاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد