وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: نسبت به قبل آرامتر نشده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ادعای رسانه ها در مورد رفتار محافظه کارانه تر او بعد از انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی باواریایی ها را رد کرد.

سامر در دیدار فصل گذشته بایرن مقابل دورتموند، یک درگیری لفظی شدید با یورگن کلوپ داشت اما در این فصل کمتر از روی نیمکت بلند می شود؛ با این وجود، او تاکید کرد که هیچ تغییری در شخصیتش به وجود نیامده است.

او به نشریه بیلد گفت:" من از لحاظ ظاهری آرام تر هستم اما این به معنای آن نیست که آرامتر شده ام. وقتی خطری احساس کنم، با افراد به طور خصوصی صحبت می کنم. شاید به این خاطر باشد که فکر کنند من آرامتر شده ام."

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان همچنین رابطه اش با گواردیولا را سالم توصیف کرد و اعلام کرد که هر دو طرف برای عادت کردن به شرایط جدید باشگاه، نیاز به زمان دارند: "البته گواردیولا هم باید به کار کردن با من عادت کند. او در زمان حضور در بارسا، دائما آندونی سوبی ساره تا و تکسیکی بگیریستاین را در کنارش داشت. اما اعتماد بین ما خیلی سریع افزایش پیدا می کند."

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 14 دی 1392 ساعت 10:07

وای عجب صحنه ای بود دعوای سامر و کلوپ فصل پیش.هر وقت به یاد میارم وحشت میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد