وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال پل پوگبا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ‌پل پوگبا فقط در فرانسه طرفدار ندارد. در صف خریداران هافبک فرانسوی یوونتوس حالا علاوه بر پی اس جی، رئال مادرید و بایرن مونیخ هم ایستاده اند.


معلوم نیست که یکی از همین روزها یکی از تیمهای سرشناس لیگ برتر هم برای جذب او وارد میدان شود. قهرمان ایتالیا برای حفظ او کار سختی پیش رو دارد. آنیلی رئیس یوونتوس به ماروتا مدیر این تیم دستور داده تا هرچه زودتر مراحل مربوط به تمدید قرارداد پوگبا را به اتمام رساند.
روز جمعه مذاکرات جدیدی بین ماروتا و مینو رایولا مدیربرنامه های این بازیکن در تورین برای تعیین شرایط دوطرف برگزار شد. یووه می‌خواهد قرارداد پوگبا را تا سال 2018 تمدید کند و افزایش دستمزدی هم برای او درنظر گرفته است. پوگبا که در سال 2012 از منچستریونایتد و به صورت رایگان به یووه پیوسته، در هرفصل 5/1 میلیون یورو درآمد دارد. اما یووه می‌خواهد دستمزد او را تا 4 میلیون یورو در فصل افزایش دهد، بخصوص که ستاره 20 ساله تیم ملی فرانسه پیشرفت قابل توجهی طی یک سال اخیر در یووه داشته و حالا به نماد فوتبال فرانسه تبدیل شده است.
اما رقبای یووه در میدان پیشنهادهای بهتری برای پوگبا دارند. پاری سن ژرمن به عنوان مثال حاضر است تا سقف 7 میلیون یورو به او دستمزد دهد. رئال مادرید و بایرن مونیخ هم ارقامی درهمین حدود به او پیشنهاد می‌کنند، حتی یکسری از رسانه های اسپانیایی و آلمانی از دستمزد 8 میلیونی برای پوگبا نوشته اند.
ارقامی که فوتبال ایتالیا حتی به آنها نزدیک هم نمی شود و البته نمی توانند پوگبا را هم نسبت به ادامه حضور در یوونتوس ترغیب کند، بویژه که بازیکنی در حد واندازه های او می‌خواهد در یک باشگاه بزرگ بین اللملی که حداقل در حد واندازه های یوونتوس یا شاید بیشتر باشد، توپ بزند. قیمت او در بازار برای فروش به 55 میلیون یورو رسیده و البته احتمال افزایش این مبلغ هم وجود دارد؛ دراین شرایط فقط یوونتوس تنها از نظر اقتصادی سود خواهد برد. یوونتوس برای همین این روزها با دقت و وسواس زیاد به موضوع تمدید قرارداد او چشم دوخته است. تلاش آنها این است که حداقل برای یک فصل دیگر هم که شده پوگبا را در تیم حفظ کنند. اصلی ترین نگرانی ماروتا شایعات مربوط به احتمال جدایی اوست. پوگبا تا امروز هیچ موضع گیری قطعی در این رابطه نداشته و تنها روی بازی هایش در ترکیب یووه تمرکز داشته است، اما معلوم نیست این آرامش او تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 17:59

نمیدونم این همه شایعه از کجا میاد؟بایرن با این همه ستاره ای که داره پوگبا رو می خواد چکار؟ بایرن فقط به یک بازیکن تو خط دفاع جای رافینیا نیاز داره همین...کاش لوییز بیاد جاش.

khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 18:01

لا مصب خیلی قدرتی و سریع بود... اگه بیارنش میتونه فرانک ریبری 2 باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد