وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکو رویس: بایرن هرگز مرا نخواهد داشت!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس خیال هواداران تیمش را راحت کرده است که قصد ندارد راه ماریو گوتزه و رابرت لواندوفسکی را ادامه دهد.

مارکو رویس که در شرایط فعلی از باشگاه های مختلفی پیشنهاد دریافت کرده است، چند روز پس از امضای قرارداد جنجالی مهاجم لهستانی تیمش با بایرن به یکی از رسانه های آلمانی علاوه بر آرزوی موفقیت برای هم تیمی های خائن، به آن ها کنایه نیز زده است:«برای گوتزه و لوا آرزوی موفقیت می کنم اما بایرن هرگز مرا نخواهد داشت. پول همه چیز نیست!».

نظرات 11 + ارسال نظر
mary یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 17:52

هر کسی حق داره خودش راهش رو انتخاب کنه.
من هم با تمام احترامی که به شما قائلم، میخوام ببینم تا چند سال رو حرفت میمونی.
بعید میدونم آقای رویس، که بخوای درهای پیشرفت رو به رو خودت ببندی.
ببین کی گفتم، این خط و این نشون، حالا شما از کدوم تیم سردر میاری.
دوستان تمنا میکنم ناراحت نشن و تعصب و نژاد رو باز اینجا پرچمش رو بالا نبرن و به فکر جواب دادن به من نباشن.
من نظر شخصیم رو گفتم .

محمد امین یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:20

کی گفته لوا و گوتزه برا پول اومدن بایرن.نمونش لوا اگه برا پول بود که میرفت ریال.واقعا عجیبه این حرفا رو زده!خودتو گول نزن!برا دورتموندیا خودشیرینی هم نکن.حالا کی تو رو خواست!

مهدی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 21:06

منم امیدوارم دست بایرن بهت نرسه ه ه ه
خدایی دیگه اینم بیاد نور الی نور میشه و دورتمندم نابود میشه
تو همون دورتمند بمون و آقایی کن

میدیا یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 21:16

تو هم میای مثل دخترا خودتو لوس نکنخشکل جان

Mohammad_13 دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 07:43

به درک... تو اصلاً ببین بایرن بهت پیشنهاد میده ، بعد زرت و پرت کن جوجه. هنوز در دورتموند یک تازه واردی. بعد که برای جدا شدن به دست و پا افتادی خبرشو خودم اینجا میذارم.

روبری دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:00

بدبخت اگه به بایرن بیای به همه جام ها می رسی شاید به توپ طلا هم برسی ولی در دورتموند به هیچ جا نمی رسی

mousa دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:14

از اینه بازیکن خوبی هست نباید گذشت اما جز 11 تای بایرن جایی نداری حالا کسی هم التماست نکرده

پرنیا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:05 http://-

دورتموند خیلی هم از بایرن بهتره. تو بازیکن خوب و خوشگل هم توی دورتموند بمون. وای من عاشق مارکو وریسم!! I love you

hani دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 14:28

شعور داره دیگه
از گودتزه و لوان هیچی به دورتمند نرسید
حداقل بذارید از مارکو یه چیزی به ما برسه
دس از سر این مارکو وردارید
جون مادرتون

رضا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 14:45

مارکو رویس ازنظرمن بهترین بازیکن جهانه وهیچوقت دوتموندرورهانمیکنه

رضا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 14:50

سلطان مارکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد