وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: 6 ماه دیگر بازنشسته می‌شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق بایرن مونیخ گفت: به سن بازنشستگی رسیده‌ام و ۶ ماه دیگر خانه‌نشین خواهم شد.


اوتمار هیتسفلد دو روز پیش جشن تولد 65 سالگی خود را برگزار کرد. همین موضوع عاملی شد تا گزارشگر یکی از شبکه‌های تلویزیونی سوئیس به سراغش رفته و از او درباره برنامه‌هایی که برای آینده دارد، سئوال کند.

این مربی بزرگ که با بروسیادورتموند و بایرن مونیخ به مقام قهرمانی اروپا رسید، اظهار داشت: هم اکنون به سن بازنشستگی رسیده‌ام. 50 سال فعالیت در عرصه فوتبال به عنوان بازیکن و مربی فکر می‌کنم برایم کافی باشد. مطابق قراردادی که با فدراسیون فوتبال سوئیس دارم، 6 ماه دیگر کارم به اتمام می‌رسد. این یعنی آنکه از ابتدای تابستان خانه‌نشین می‌شوم و برای خانواده‌ام وقت کافی می‌گذارم.

وی ادامه داد: مسلم است در دوران بازنشستگی ارتباطم با فوتبال قطع نخواهد شد. احتمالا کارهایی مثل تفسیر برای شبکه‌های تلویزیونی یا رادیویی انجام خواهم داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:00

نمیدونی چقدر دوستت دارم پروفسور عزیزم.دلم برات خیلی وقت تنگ شده

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 21:32

با پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن، شایعاتی در مورد احتمال جدایی این ملی پوش کروات از این باشگاه منتشر شد.

سایت گل- کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد ماریو مانژوکیچ است.

با پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن، شایعاتی در مورد احتمال جدایی این ملی پوش کروات از این باشگاه منتشر شد.

گفته می شد آرسنال مقصد احتمالی مانژوکیچ خواهد بود اما رومنیگه تاکید کرد که به زودی مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز خواهد شد. قرارداد فعلی او در تابستان 2016 به پایان می رسد.

او به بیلد گفت:" ما مانژوکیچ را حفظ خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا قرارداد او را تمدید کنیم.

فکر نمی کنم او تصمیم دیگری داشته باشد."

قرارداد آرین روبن با بایرن هم در تابستان 2015 به پایان خواهد رسید اما رومنیگه مطمئن است که این ملی پوش هلندی بعد از این مدت هم در آلیانس آره نا خواهد ماند.

" من همیشه با او و پدرش در تماس هستم و به زودی ملاقاتی خواهیم داشت تا شرایط را مشخص تر کنیم.

ما بسیار خوشحالیم که او از بودن در اینجا احساس راحتی می کند. من از این مسئله احساس خوبی دارم."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد