وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا خستگی عامل شکست آرسنال مقابل بایرن مونیخ خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسنال برای پذیرایی از بایرن آماده می شود، اما چیزی که هواداران توپچی ها و آرسن ونگر را نگران می کند خستگی بیشتر بازیکنان آرسنال در مقایسه با بایرن است.

دقیقاً عاملی که به نظر کارشناسان فصل گذشته باعث غلبه ی باواریایی ها برآنان شد. توپچی ها در سال جدید10 بازی کرده اند و در یک هفته ی گذشته 3 دیدار سخت برابر لیورپول و منچستریونایتد را پشت سر گذارده اند که حاصل آنها 1 برد و 1 تساوی و 1 شکست بوده است در حالی که بایرن تنها 6 بازی انجام داده است.. .
تیم های برتر اروپا در این موقع از فصل سعی می کنند با سیستم چرخشی خستگی بازیکنان خود را کاهش دهند اما آرسنال بعلت فاصله ای که بین نیمکت و تیم اصلی اش وجود دارد نمی تواند مثل تیمی چون بایرن در بازی های سخت لیگ برتر یا لیگ قهرمانان ترکیب تیم را تغییر دهد و اما بایرن هرگز با این مسئله مشکلی ندارد و این را کسب 19 پیروزی از 21 مسابقه ی بوندسلیگا توسط شاگردان گواردیولا به خوبی نشان می دهد. هرچند خیلی ها این دیدار را اولین آزمون واقعی پپ در بایرن می دانند.
به هرحال چهارشنبه شب بازی بسیار دشواری برای آرسنالی ها خواهد بود و باید منتظر مسائلی چون مشخصات فنی، تاکتیکی، روحی و جسمی ماند و دید آیا خستگی روی بازیکنان آرسنال تأثیر می گذارد و تیم برتر را تعیین می کند و یا آرسنالی ها موفق می شوند بایرن را متوقف کنند؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدامین چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 14:39

فکر نکنم تاثیری داشته باشه.به این مساله میشه از یه زاویه ی دیگه هم نگاه کرد و اونم اینه که آرسنالیا با انجام دادن بازی های زیاد آمادگی خودشونو حفظ کردن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد