وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کم کاری در تمرینات، عامل غیبت مانژوکیچ برابر مونشن گلادباخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم کرووات بایرن مونیخ در بازی شب گذشته برابر مونشن گلادباخ حتی در لیست هجده نفره تیمش هم حضور نداشت.


بایرن مونیخ در اولین بازی دور برگشت بوندسلیگا در حالی با دو گل از سد بوروسیا مونشن گلادباخ گذشت که نام ماریو مانژوکیچ، مهاجم 27 ساله این تیم حتی در لیست هجده نفره پپ گواردیولا هم به چشم نمی خورد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه مونیخی در توضیح این مسئله در مصاحبه با اسکای گفت:" ماریو با جدیت کافی تمرین نکرده بود. مربی هم تصمیم گرفت او را از ترکیب خارج کند. او برای ما بسیار مهم است چون خیلی سخت کار می کند. اما اخیرا این گونه نبوده و این غیبت هم از عواقب آن است."

سامر در پایان درباره تاثیر به خدمت گیری لواندوفسکی بر کم کاری مانژوکیچ گفت:" این مسئله هیچ ارتباطی به لواندوفسکی ندارد. ماریو مطلقا در ژانویه از تیم جدا نخواهد شد."

مانژوکیچ در هفته های گذشته و پس از قطعی شدن انتقال روبرت لواندوفسکی در فصل آینده به مونیخ در رادار چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس، آرسنال، منچستر یونایتد و رئال مادرید قرار دارد و این صحبت ها احتمال انتقال او را افزایش می دهد.

نظرات 4 + ارسال نظر
jaber یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 01:36

اگه بخاطر لوا بوده این کارش که واقعا بچه بازی درآورده!

mamad bavaria یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 01:49

همون بهتر که نذارش تو هیجده نفر بیجنبه رو

محمدامین یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 11:19

کم کاری در تمرینات؟!جالبه!خیلی وقته تو بایرن همچین چیزی اتفاق نیفتاده بود که یه بازیکن به خاطر کم کاری بازی نکنه!

امیر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:13

بچه ها ، دیشب بازی دورتموند با آگسبورگ رو دیدید؟ اوایل فصل همش آرزو می کردم دورتموند ببازه. اما الآن خیلی براب دورتموند ناراحتم.دورتموند با از دست دادن کاگاوا و گوتزه خیلی افت کرد.لواندفسکی هم از دورتموند میره و این احتمال برای رویس ،گوندوغان و هوملس هم وجود داره.بچه ها ؛ فصل بعد دورتموند ، برای همیشه نابود میشه.دیگه هیچ وقت فینال لیگ قهرمانان اروپا ، تمام آلمانی نیست.دیگه هیچ وقت یک تیم آلمانی وجود نداره که در کنار بایرن ، تیم های اسپانیایی را 4 تایی کنه.
بچه ها ؛ میدونم که شاید از این حرف خوشتون نیاد و به من 1000 تا منفی بدید ولی بهتره دعا کنیم این فصل دورتموند سرسختانه بجنگه و دووم بیاره و در نهایت : ((قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی بشه و حتی اگر امکانش هست قهرمان بوندسلیگا هم بشه.))
چون بایرن همیشه بایرنه.ما ثروتمندیم و به همین دلیل همواره قدرتمند باقی می مونیم. ولی دورتموند پولش را از فوتبال به دست می آورد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد