وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: استعفای ساندرو روسل؟ نظری ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ و سرمربی اسبق بارسلونا تمایلی ندارد تا در مورد استعفای ساندرو روسل  صحبت کند.

بعد از برد بایرن مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در روز جمعه پپ گواردیولا در کنفرانس خبری شرکت کرد و درمورد استعفای ساندرو روسل گفت:« نظری ندارم.» این تنها جمله ای بود که او راجع به شرایط کنونی بارسا برزبان آورد. البته او بار دیگر ، مثل کنفرانس خبری اش قبل از بازی به تمجید از احتمال انتقال مارک تراستگن به بارسا پرداخت و گفت:« اگر بارسا تراستگن را خریداری کرده، خرید خوبی انجام داده است.»

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:14

بچه ها ، دیشب بازی دورتموند با آگسبورگ رو دیدید؟ اوایل فصل همش آرزو می کردم دورتموند ببازه. اما الآن خیلی براب دورتموند ناراحتم.دورتموند با از دست دادن کاگاوا و گوتزه خیلی افت کرد.لواندفسکی هم از دورتموند میره و این احتمال برای رویس ،گوندوغان و هوملس هم وجود داره.بچه ها ؛ فصل بعد دورتموند ، برای همیشه نابود میشه.دیگه هیچ وقت فینال لیگ قهرمانان اروپا ، تمام آلمانی نیست.دیگه هیچ وقت یک تیم آلمانی وجود نداره که در کنار بایرن ، تیم های اسپانیایی را 4 تایی کنه.
بچه ها ؛ میدونم که شاید از این حرف خوشتون نیاد و به من 1000 تا منفی بدید ولی بهتره دعا کنیم این فصل دورتموند سرسختانه بجنگه و دووم بیاره و در نهایت : ((قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی بشه و حتی اگر امکانش هست قهرمان بوندسلیگا هم بشه.))
چون بایرن همیشه بایرنه.ما ثروتمندیم و به همین دلیل همواره قدرتمند باقی می مونیم. ولی دورتموند پولش را از فوتبال به دست می آورد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاهرخ یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:57

نگران نباش امیر با رفتن لواندوفسکی چیزی عوض نمیشه دورتموند می تونه حتما درفصل آینده یک مهاجم دراش حد لوا جذب کنه ومطمئن باش رویس وگوندوگان و هوملس هرگز دورتموند را ترک نخواهند کرد حداقل تا 3سال آینده بایرنی ها خودشون هم می دونن یکی انگیزهای به اوج رفتن بایرن همین دورتموند بود

شاهرخ یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 16:00

مشکل اینجاس که در نظرات بیشتر از خوانندگان وبلاگ افراط وتفریط حاکمه!!!

شاهرخ یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 16:07

بایرن باید بین خود و دیگر باشگاها تعامل و تناسب ایجاد بکنه تا بتوانه رقابت خوبی داشته باشه این به ارتقای پتانسیل وکیفیت کل بوندسلیگا کمک شایانی می کنه

mary یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 16:11

مگه استعفا داد.
اگه استعفا داد، من نظر دارم در موردش، حتی اگه تو نظر ندی پپ.
روسل، زدی ضربتی، ضربتی نوش کن.
یادته که پشت سر پپ میگفتی دالایی لاما، و هر روز یه نقشه میکشیدی که بیرونش کنی، من همش ناراحت میشدم، تو در خوابت هم نمی دیدی که پپ استعفا بده و بدون هیچ زحمتی پپ رو بیرون کنی، و من هم در خوابم نمی دیدم که پپ به بایرن بیاد.
حالا تو کابوس می بینی چون برا آدمها فکرهای بد میکنی، و نمی دونی که هر چیز بدی که برا دیگران بخوای ، بازخوردش برا خودته، این قانون نانوشته ی دنیاست.
من نگران بودم که پپ اگه از بارسا بره، میره انگلیس، و من نمی تونم تیمهای انگلیسی رو تحمل کنم.
ولی پپ به جایی اومد که محبوب ترین تیم من است.
پپ با خداحافظی باشکوهی از بارسا رفت و امیدوارم که در بایرن بیشتر و بهتر بدرخشه و سالها به عنوان بهترین مربی دنیا باشه و بایرن بهترین تیم دنیا و همیشه و همه جا صدر جدو ها برا بایرن و پپ باشه.
ولی در کشور تو روسل دروغ و بدترین کار است و تو در انتقال نیمار دروغ گفتی و آبروت رو بردی. و حالا اگه بری با افتضاح میری.
پپ برا تیمت که آرزوش یه بار برد جلو رئال بود همه کار کرد، تیمی رو به پپ دادی که اگه به هر مربی میدادی نمی تونست در 3 سال 14 جام باشکوه برات بیاره و یه جایزه بهترین مربی دنیا و 3 جایزه بهترین بازیکن دنیا و کلی امتیاز و ابرو هم روش بذار که قابل شمارش نیست.
و تو در روزی که پپ گفت استفا، حتی 24 ساعت هم صبر نکردی و فقط گفتی که پپ بهترین شادی ها رو برا تیمت اورد.
حالا بارسا موند تند تند مربی عوض کردن و مساوی و باخت و استعفای تو.
پپ خیلی اروم و مهربون که چیزی نمی گه و من هم خوشحالم که پپ در بایرن مربی شده.

احمد دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 00:45

روسل مدیر عامل نیست چون نمیتونه یگ مدافع بخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد