وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس: در برابر بایرن نمی توانیم کاری بکنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره زرد پوشان وستفالن در گفت و گویی مفصل با وب سایت گل در حاشیه تبلیغات کمپانی پوما شرکت کرده است.


مارکو رویس، ستاره آلمانی و جوان بوروسیا دورتموند در حاشیه رونمایی و فیلم برداری از کلیپ تبلیغاتی جدید کمپانی پوما برای یکی از محصولات جدید این شرکت، به گفت و گو با وب سایت گل نشسته است.

رویس ابتدا درباره بایرن مونیخ، صدرنشین بلامنازع بوندس لیگا گفت:" قبلا هم گفته بودم؛ ما در برابر این حقیقت که بایرن در حال حاضر تقریبا همه چیز را می برد نمی توانیم کاری بکنیم. در حال حاضر آن ها به ندرت نقطه ضعفی دارند و این رقابت برای هر رقیبی را سخت می کند، و ما هم از این قانون مستثنا نیستیم. هم چنین ما با مصدومیت های زیاد دست و پنجه نرم کردیم و نتوانستیم اختلافمان را جبران کنیم. بایرن خیلی خوب بازی می کند، اما زندگی ادامه دارد و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت."

رویس در ادامه به برنامه بازی های سنگین این تیم اشاره کرد واشاره کرد که با توجه به همه مصدومیت ها، آن ها به اهداف خود در جام حذفی و لیگ قهرمانان دست یافته اند. او ادامه داد:" فکر می کنم که فصل را خوب شروع کردیم و تقریبا همه بازی های خود را بردیم. بعد لیگ قهرمانان آغاز شد و من اعتقاد دارم که خیلی خوب کار کردیم و توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

" هر چند ما مصدومان زیادی داشتیم و کنار آمدن با آن خیلی سخت بود، چون بسیاری از بازیکنان اصلی مان را در اختیار نداشتیم. ولی من فکر می کنم با در نظر گرفتن جام حذفی و لیگ قهرمانان، ما توانستیم به تمام اهداف خود دست پیدا کنیم و صد البته از این نکته آگاه هستیم که تا به این مقطع در بوندس لیگا به اندازه کافی خوب بازی نکرده ایم و نتیجه نگرفته ایم."

هافبک گلزن بوروسیا دورتموند در ادامه درباره دو ستاره این تیم، ماریو گوتزه و روبرت لواندوفسکی که اولی در انتهای فصل گذشته به بایرن مونیخ پیوسته و دومی در انتهای فصل جاری خواهد پیوست هم اضهار نظر کرد.

او در اینباره گفت:" البته که جدایی بازیکنان از تیم هیچ وقت خبر خوبی نیست، به خصوص اگر آن ها چنین بازیکنان مهم و با کیفیتی باشند. هر دوی آن ها از نظر فردی بازیکنان بزرگ و مهمی برای باشگاه بودند ولی فوتبال این چنین است. آن ها اهداف متفاوتی را دنبال می کنند و هر کس هم تنها یک بار فرصت تصمیم گیری برای دوران ورزشی اش را دارد و آن ها هم تصمیم خودشان را گرفتند. زندگی ادامه دارد و امیدوارم که بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم."

هافبک ملی پوش 24 ساله آلمانی درباره یورگن کلوپ، سرمربی جوان تیم خود هم گفت:" او مربی بزرگ و خارق العاده ای است که حتی در همین مقاطع ابتدایی دوران مربیگری خود به موفقیت های زیادی دست یافته است. او با ما هم افتخاراتی کسب کرده است، دو بار قهرمان آلمان شده، جام حذفی را برده و تیم را به فینال لیگ قهرمانان رسانده است."

رویس در پایان گفت:" ما فصل گذشته هیچ عنوانی کسب نکردیم ولی هنوز در دو رقابت قرار داریم که خوب هم پیش می رویم. فکر می کنم در بوندس لیگا گرفتن بایرن خیلی سخت خواهد بود، ولی سعی می کنیم امسال چیزی ببریم. سخت خواهد بود ولی همه چیز امکار پذیر است."

رویس مدت ها است مورد توجه باشگاه بزرگ اروپا از جمله منچستر یونایتد، بارسلونا و رئال مادرید قرار دارد، اما هر گونه شایعه درباره جدایی اش از این تیم را رد کرده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
reza reus جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:05

دمت گرم رویس
زنده باد دورتموند

sia bavari جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:19

اصلا دوس ندارم دورتموند افت کنه.اصلا به نفع فوتبال آلمان نیست. بعد چند سال دو باشگاه آلمانی دو غول بزرگ اسپانیا رو به زیر کشیدن.واقعا مایه افتخاره.امیدوارم دورتموند مثل این دو سه سال سایه به سایه بایرن بیاد جلو .هم تو بوندسلیگا هم تو لیگ قهرمانان.

reza reus جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:23

نه بابا رویس به بایرن چراغ سبز نشون نداده اون قبلا گفته که دست بایرن بهش نمیرسه

aliver kahn جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:51

آره ای کاش دوباره خودشونا پیدا کنن و دوباره همراه با بایرن وهمینطور لورکوزن وشالکه برن هر4 تالشون نیمه نهایی چمپیوزلیگ تا دیگه کاملا فوتبال آلمان سایه افکنه روی همه ی اروپا.

آروین جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 20:34

ان شاالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد