وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رودى فولر: اقتدار بایرن مونیخ در بوندسلیگا ربطى به ضعف سایر تیم ها ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی فولر معتقد است که یکه تازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا به دلیل ضعف سایر رقبا نیست.


رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن در گفتگویی به شبکه تلویزیونی Sky گفت:"بایرن مونیخ مقتدرترین تیم بوندسلیگا است و این ربطی به ضعف تیم های دیگر ندارد. بقیه تیم ها نیز در خواب نیستند. این یک پروسه و نوعی توسعه در فوتبال است و بایرن مونیخ سزاوار چنین اقتداری است."

رودی فولر در خصوص 13 امتیاز اختلاف بین لورکوزن و بایرن مونیخ در جدول رده بندی گفت:"من همیشه مخالف نایب قهرمانی بوده ام و این عنوان برای من راضی کننده نبوده است اما در این فصل کسب نایب قهرمانی در بوندسلیگا نیز جای خوشحالی دارد و موفقیت محسوب خواهد شد."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدامین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 16:19

نایب قهرمانم نمیشید.اصلا جز چهار تا نیستید.

m.s.g شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 21:32

باتشکر از زحمات دوستان بابات وبلاگ و مطالبش-اما یه پیشنهاد دارم بعضی از دوستان به بازی کن یا مربی یا هرکس دیگه توهین میکنن اگه میشه یه جوری از فیلتر مدیر وبلاگ رد بشه بعد نشونش بدن بهتره-من خودم از سانسور بدم میاد اما ایجا جای توهین به هرکسی نیست
....
بازم ممنونم از زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد