وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: همسرم بیش از روبن برایم دردسر ایجاد می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جوان بایرن مونیخ از انتقاد های همسرش به تاکتیک های اجرایی او در میدان می گوید.

بایرن مونیخ در بوندسلیگا رکورد پنجاه بازی بدون شکست و هفده پیروزی پیاپی را کسب کرده است، اما پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ می گوید که همسرش به تاکتیک های انتخابی او انتقاد می کند.

گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "همسرم کریستینا اغلب از تاکتیک های من ایراد می گیرد. او مدام به من می گوید که وقتی تیم می برد من باید از همان بازیکنان تیم برنده استفاده کنم. توضیح دادن سیستم چرخشی ام برای او حتی از گفتن خبر نیمکت نشینی به آرین روبن هم سخت تر است!"

سیستم چرخشی گواردیولا تا به حال مورد انتقاد چندین ستاره باواریایی ها واقع شده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
ماریو گومز پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:23

اعصابم خیلی خورده منچستریای اشغالای عوضیه با خوش شانسی اومدن بالا [:S018 من اینده رو همیشه درست پیش بینی میکنم بچه ها. الان یه پیش بینی دیگه کردم. میخوریم به منچستر. جمعه اگه پیش بینیم درست دراومد شمارمو میذارم شاید بعضی از دوستان بخوان از قدرتم استفاده کنن البته پول میگیرم

محمد جواد پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:50

خب به منچستر بخوریم منچستر سیخی چند؟

mousa پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 07:04

اتفاقاً بهترین موقع است منچسترو نابود کنیم

جاوید پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:48 http://footballi-pictures.mihanblog.com

یعنی روبن انقدر از نیمکت نشینی ناراحت میشهعجب حرف باحالی زد پپ

محمد جون پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:20

باباول کن منچسترو ایقد بدم میاد ازانگلیس هی اسمشو بیار فقد بایرن و بس

saeid پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 20:28

بهترین قرعه ممکن برای بارن و حریفاش
بایرن و اتلتیکو
بارسا و چلسی
رئال و پاری سن
دورتموند و منچستر
امیدوارم رئال تو این مرحله حذف بشه جدی ترین تهدید واسه قهرمان دوباره بایرن رئال هستش ولی خیلی دوس دارم به رئال بخورم ببینم چند مرده حلاجن این بازیکنای پر ادعای رئال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد