وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن بویتن خواستار تمدید قرارداد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانیل فن بویتن مدافع کهنه کار بایرن در مصاحبه ای اعلام کرد هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد و مشتاق است قرادادش را با بایرن تمدید کند.


قرارداد فعلی دانیل در پایان این فصل به پایان می رسد اما این 36 ساله بلژیکی عنوان نموده که دوست دارد در آلیانس بماند. 

وی به Sportsmagazin می گوید: "اگر شما بازیکن بایرن مونیخ باشید، در واقع می خواهید به عنوان یک بازیکن از بایرن مونیخ باقی بمانید. من تا زمانی که با مسئولان بایرن صحبت نکنم با هیچ تیمی مذاکره نخواهم کرد. بایرن به خوبی می داند من چه بازیکنی هستم و من نیز به خوبی با باشگاه آشنایی دارم."

نظرات 2 + ارسال نظر
ahmad شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 16:36

تو ام بمون گل پسر

مرتضی یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 02:05

برو جایی دیگه خدا روزیت برسونه با همینا تمدید میکنن و لیست رو پر میکنن و مدافع خوب نمیگرن مدافعان بایرن نسبت به تیم بایرن کوچکند و علت قهرمانی بایرن نبودن مدافعانی امثال بداشتوبره خدا کنه از مصدومیت رهایی پیدا نکنه چون به تیمی دیگه هم بره ضررش تیم ملی آلمان میکنه الهی خوب نشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد