وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پلاتینی: بعید می دانم قهرمانی به بایرن برسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رییس اتحادیه فوتبال اروپا بعید می داند که قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ برسد. او می گوید توپ طلا در یک دهه آینده بین رونالد و مسی رد و بدل می شود.

بایرن‌ مونیخ یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال اروپا است. این تیم آلمانی فصل گذشته نمایش درخشانی داشت و موفق شد با یوپ هاینکس سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد. باواریایی‌ها در فصل جاری هم با هدایت پپ گوآردیولا خوب ظاهر شده‌اند و از شانس‌های اصلی قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آیند.

 

میشل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا معتقد است که بایرن شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. با این حال بعید می‌داند که در نهایت قهرمانی به این تیم برسد.

 

پلاتینی گفت: بایرن‌ مونیخ تیم بسیار قوی است و از شانس های اصلی قهرمانی است. با این حال من بعید می‌دانم که در نهایت جام به شاگردان گوآردیولا برسد، چرا که تیمی وجود ندارد که دو سال پیاپی موفق شده باشد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. بایرن‌ مونیخ مثل بارسلونای سه سال قبل است.

 

او افزود: فوتبال اروپا در شرایط خوبی به سر می‌برد. در حال حاضر تاکتیک شاخصه فوتبال اروپا است. بایرن برای بهتر شدن عملکرد خود یک مربی اسپانیایی به نام گوآردیولا را جذب کرده است. اما تیم‌های همچون چلسی و آرسنال فوتبال همیشگی خود را ارائه نمی‌دهند.

 

پلاتینی درباره شانس پاری‌سن‌ژرمن برای قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گفت: بعضی معتقدند که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود. اگر من این احتمال را بعید بدانم چه بسا کشته شوم. اگر هم بگویم پاری‌سن‌ژرمن شانس قهرمانی دارد، من را به طرفداری از قطری‌ها متهم می‌کنند. نمی‌دانم چه بگویم.

 

رییس اتحادیه فوتبال اروپا معتقد است که توپ طلا در یک دهه آینده هم بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ردوبدل خواهد شد. "رونالدو، مسی و ریبری سه نامزد نهایی توپ طلا در سال 2013 بودند. در نهایت این رونالدو بود که برنده این جایزه شد. رقابت خوبی بین این سه نفر بود. ریبری تمام عنوان‌ها را درو کرده بود، اما در نهایت نتوانست به این جایزه برسد. من ریبری را شایسته این جایزه دانستم؛ نه به این خاطر که هموطنم بود، بلکه به این دلیل که همه عنوان‌های قهرمانی را به دست آورده بود. با توجه به معیارهایی که برای انتخاب توپ طلا وجود دارد معتقدم که این جایزه در یک دهه آینده بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ردوبدل می‌شود. البته نیمار این شانس را دارد که به سلطه این دو بازیکن پایان دهد. "

نظرات 19 + ارسال نظر
bastian جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:03

عزیزم اگه شما ی کارایی نکنین....
بدون شک بایرن قهرمانه

محمدامین جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:08

خب دیگه پس باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب در ادامه ی لیگ قهرمانان بر ضد بایرن باشیم.

jaber جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:13

فامیل این بنده خدا در اصل پارتینیه ، نه پلاتینی!

ahmad جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:29

فازت چی بو گندوی پیر

محمدرضا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 23:46

چقدر من از این اشغال عوضی بدم میاد

M.S.G شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 00:02

با محمد امین موافقم

حامد شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 00:29

با وجود اینکه تیم ما از پارسال هم بهتره اما دفاع از عنوان قهرمانی بسیار سخته و من به پلاتینی حق میدم چون که واقعا تکرار قهرمانی کار بی نظیریه ولی نشدنی نیست

Matthaus شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 00:41

اگر داورایی که یوفا برای بایرن میذاره ، مثل بازیهای قبلمون، قبلا کارت به کارت نشده باشن بدون شک بایرن قهرمان میشه. دو سالی هست که احساس می کنم وضع حاکم بر فوتبال اروپا مثل ایران داره به گند و کثافت کشیده میشه. امیدوارم این بساطه دورویی و سیاست بازی رو زودتر جمعش کنن.

مجید شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 01:16

من شک ندارم این بچه خوشگل یه غلطایی خواهد کرد
وگرنه اینکه چون تا حالا هیچ تیمی دو بار قهرمان نشده که نشد دلیل مگه وحی الهیه که هیچ تیمی نباید 2 بار پشت سر هم قهرمان بشه

اینقد احمقه که با این حرف اگر کاری هم نکنه و بایرن نتونه قهرمان بشه همه نگاها به سمت اینه

heinz شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 01:34

اتفاقا من از پلاتینی خوشم میاد چون بعضی وختا ملاحضات سیاسی و .... رو کنار میزاره و حرفای رک و بی پرده ای رو میگه.
فوتبال به این خاطر به گند کشیده شده که اروپایی ها اجازه دادن کشورهای عقب افتاده آسیایی و آمریکایی و... نماینده داشته باشن و بتونن کار اجرایی کنن. نتیجه میشه باندهای مافیایی و تصمیمهای غیر فوتبالی. امثال پله و بلاتر باید برن تو مزارع پنبه کار کنن مفید باشن واسه جامعه. فوتبال مال اروپاست و بس

MERSAD33 شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 10:49

امسال فقط بایرن بایرن بایرن

علی شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 11:14

ای ناکس بد کار میخای قهرمانی رو به کدوم تیم بدی ....

seedosi شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 12:55

hamin martike avazie zede almani chand ta jamo az alman gereft khosham miad dige hame midonan ke cheghadr kasifi

رضا چشمی شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 13:26

اتفاقا مافیا هم با شما iهم عقیده است آقای پلاتینی

ALI 22 شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 13:40

حرومزاده فکر کرده کیه

فرید روبن شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 14:14

به کوری چشم پلاتینی امسال هم قهرمان می شیم دوستان اینا ناراحتی نداره باعث خوشحالیه چون بعد این حرف ها روحیه تیم میره بالا که ثابت کنند اینا یه مشت حرف مفته آخر فصل رو همشون کم میشه بهتون قول می دم

فرشته شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 15:15

حالا همچین بایرن قهرمان شه پوزت رو به خاک بمالونه و اون وقت بشین و برعلیه بایرن حرف بزن

mahmood شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 15:22

این پلاتینی احمق وحسودکاری می کنه امسال بایرن قهرمان نشه.مثل سالی که توجام ملتهای اروپا داورایتالیایی نزاشت المان برای چهارمین بارقهرمان بشه وبه نفع اسپانیا همش سود می زد.بره گمشه ای پلاتینی نامرد

mousa شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 15:41

از قدیم گفتن دعای سگ بارون نمیباره
تو اگه ادم بودی نمیزاشتی حق ریبری رو بخورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد