وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: با دورتموند هیچ قراری نداریم، باز هم از آنان بازیکن می گیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد ماتیاس سامر مدیر ورزشی مونخیها یک جنگ آرام و نرم ولی علنی را علیه باشگاه بورسیا دورتمند اغاز نموده است.سامر این روزها سخت مورد تهاجم لفظی بازیکنان سابق سرمربی و نایب رئیس باشگاه زنبورهای زرد وست فالنی قرار گرفته است.

ماتیاس سامر در ایره به شبکه sky sport آلمان می گوید :صحبتهای دورتمندیها برای من اهمیتی ندارد من فقط کار خود را انجام میدهم و ان به اوج رساندن هرچه بیشتر باشگاه بایرن مونیخ است و از این کار نیز هیچگاه خسته نمی شوم"

سامر در خصوص نقل انتقالات بایرن و خرید بازیکن از باشگاه بورسیا دورتمند میگوید :"ما یک باشگاه بزرگ با اهداف مشخص که از سوی سرمربی و سایر مدیران تعیین می شود هستیم و امور نقل و انتقالات هم جزئی از آن است.قبلا بیان شده بود که با دورتمندیها قرار گذاشتیم که از یکدیگر بازیکن نگیرم اما این قرار از نظر من بی اهمیت است ما اگر نیاز داشته باشیم بازهم از آنان (بورسیا دورتمند) بازیکن میخریم .همچنین شاید ما دو باشگاه هدفهای یکسانی در امور نقل وانتقالات بازیکن داشته باشیم این دلیل نمی شود ما با انها دشمن هستیم و میخواهیم هدفهای انان را از آنها بگیریم آنان کار خود را انجام میدهند و ما هم هدفهای خود را دنبال میکنیم وبازیکنان مورد نظر ونیاز خود را جذب می نمایییم.

به گفته رسانهای المانی سامر قصد دارد کوین ولند ، ماتیاس گینتر و پیر لاسوقه را که همگی از اهداف بورسیا دورتمند در امور نقل و انتقالات تابستانی است را جذب نماید و سپس برخی از انان را دوباره به باشگاه سابق خود یا باشگاه دیگر در آلمان قرض دهد وبدین ترتیب مانع جذب و خرید آنان توسط باشگاه دورتمند بشود.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدامین شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:03

آفرین سامر.همینجوری ادامه بده.میتونن بیان با بایرن رقابت کنن و نذارن بایرن بازیکن بگیره مثل رویس.نمیتونن پس بهتره ساکت باشن و حرف اضافه نزنن!

حسین (روبن) شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:24

سامان توهین نکن، پس کروس شواینی لام مولر و...تو بایرن از کجا اومدن؟؟
ولی منم به شدت گرفتن بازیکن از دورتموند مخالفم.
ای کاش بیخیال بشن

علیرضا شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:31

اقای سامر با وجوداینکه خیلی قبولت دارم ولی این یکی رو باهات موافق نیستم اگه به بازیکنی نیاز داری بخرش ولی اگه نداری وصرفا با هدف عدم دستیابی دورتموند به اون بازیکنا.میخوای بخریشون وبعد هم به باشگاه قبلی قرض بدیشون برات متاسفم. واینو بدون داری به اینده المان وبوندسلیگا ضربه میزنی .دورتموند حریف بایرنه فقط تو المان. ولی بیرون المان تمام المانی ها از برد دورتموند خوشحال میشن .فینال پارسال بین دو المانی مو را به تنم سیخ کرده بود به خودم میبالیدم که طرفدار المانم لصفا از این بیشترخرابش نکن وبه نظر مدیرای بایرن گوش کن اونا همچین تصمیم ونظری ندارن( طرفدار دو اتیشه بایرن)

علیرضا شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 17:39

دورتموند را برای بازی های بیرون از المان ضعیف نکن .خوب مثل شالکه ولورکوزن باشن تا خنده زار دنیا بشیم .متاسفانه داریم گوی دشمنی را بارسا ورئال می رباییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد