وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: دورتموند دیگر در حد بایرن مونیخ نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک هجومی باواریایی‌ها گفت زردپوشان وستفالن مانند 3 فصل گذشته دیگر نمی‌توانند مانعی بزرگ بر سر راه قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان و بوندسلیگا محسوب شوند.


توماس مولر، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال بایرن مونیخ ضمن ابراز امیدواری برای اوج‌گیری مجدد رقیب اصلی تیمش، بروسیا دورتموند، در فصول پیش تاکید کرد که زردپوشان وستفالن در حال حاضر در حد و اندازه باواریایی‌ها نیستند.

مولر که تیمش در جدول رده‌بندی بوندسلیگا 23 امتیاز بیشتر از دورتموند رده دومی دارد و با کسب 4 امتیاز دیگر قهرمان می‌شود،‌ به نشریه آبدن‌زیتونگ، ‌گفت: دورتموند دیگر در حد و اندازه بایرن مونیخ نیست. زمانی این تیم ما را مجبور می‌کرد سطح بازی‌مان را ارتقا دهیم اما اکنون دیگر وضعیت به این شکل نیست. با این حال به نظر من مهم است که اوضاع لیگ دوباره تغییر کند. به نظر من وضعیت همیشه اینطور باقی نخواهد ماند، طوری که ما بتوانیم بوندسلیگا را در ماه مارس فتح کنیم. به عقیده من رقابت در صدر جدول دوباره سخت خواهد شد.

هافبک آلمانی باواریایی‌ها در ادامه اعتراف کرد رابطه خوبی با لوئیس فن‌خال، سرمربی پیشین بایرن مونیخ داشته است و این مرد هلندی تاثیر به سزایی در حرفه بازیگری او داشته است.

او گفت: فن‌خال آدم خاصی است و باید بگویم که او در دوران بازیگری من نقش پررنگی داشته است. در دوران حضور او در بایرن مونیخ ما با هم رابطه صمیمانه‌ای داشتیم.

فن‌خال در فاصله سال‌های 2009 تا 2011 هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت.

نظرات 6 + ارسال نظر
mohammad muller جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 22:38

مولر جان دمت گرم

علیرضا جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 22:39

مولر عزیز خدا را شکر میکنم که تو قبول داری ضعف دورتموند به نفع جذابیت وکیفیت بوندسلیگا وتیم ملی نیست .راستش برای دورتموند نگرانم . کلوپ مهره های اصلیشو نداره همه مصدومن .بد موقعه ای به رئال خوردن.بدترین قرعه ممکن مخصوصن که حسابی زخمین

mohammad muller جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 22:41

البنه باید اعتراف کنم علیرضا هم راست می گه .

m.s.g شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 00:17

واقعا منم ناراحتم از بابت دورتمند باورکنید رئال بدجور از دورتمند انتقام پارسالو میگیره کاش مصدوم هاشون زودتر برمیگشتن وگرنه آبروی تیم دوم آلمان میره-قبول کنید دورتمند امسال اصلا در حد رئال نیست اونا خیلی قوی هستن

افن برگ شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 01:21

مولر جون قبول داریم حرفتو ..درسته امسال گوتزه تو دورتمند نیست ولی اگه رویس و گوندوگان و هوملز و لواندوفسکی آماده باشن بازهم رئال چهارتایی میشه

Amir muller یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 13:12

Damet garm muller

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد