وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اتوئو: گواردیولا ترسو است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن چلسی مربی سابق خود را ترسو خواند.


ساموئل اتوئو، پپ گواردیولا را به ترسو بودن در زمان حضورش در بارسلونا متهم کرد. ملی‌پوش کامرونی در فصل 09-2008 زیر نظر گواردیولا در بارسلونا بازی می‌کرد اما وی به ندرت با او صحبت می‌کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ در زندگی‌نامه خود که سال گذشته منتشر شد، گواردیولا را ترسو خواند.

اتوئو نیز اعلام کرد که سرمربی 43 ساله اغلب از طریق بازیکنان دیگر با او ارتباط برقرار می‌کرد زیرا می‌ترسید.

وی اظهار داشت: گواردیولا هرگز شجاعت نداشت رو در روی من حرف بزند و از طریق بازیکنان با من صحبت می‌کرد. ژاوی به من گفت آنها می‌خواهند در تیم بمانم اما من باید در این باره با پپ صحبت کنم. من گفتم هرگز؛ اگر شما به من احترام نمی‌گذارید، من هم به شما احترام نمی‌گذارم.

اتوئو معتقد است که دست دادن گواردیولا به وی هنگام رویارویی اینتر و بارسا فقط برای نمایش بوده است و افزود: وقتی در اینتر بودم و در بازی مقابل بارسلونا، گواردیولا با من دست داد اما این فقط برای دوربین‌ها و تلویزیون بود. پشت صحنه و قبل از مسابقه با من احوالپرسی نکرد.

وی خاطرنشان کرد: اول از همه به یاد می‌آورم که گواردیولا هیچ‌وقت بازیکن بزرگی نبود. به او گفتم به عنوان مربی هیچ چیزی را اثبات نکرده است. او به تیم آمد در حالی که حتی قضیه رختکن را نمی‌دانست.

نظرات 12 + ارسال نظر
روح اله سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 16:14

سیاه عوضی،،تو کجا پپ گواردیولای عزیز ، دوست داستنی ، با ادب و.. کجا تو برای اینکه پپ رو ببینی باید روزها و شبها آرزو کنی ،، ببین تو رو خدا کی به کی میگه ترسو آخه کثافت سیاه از کی وچه موقع احترام گذاشتن به دیگران رو اسمشو گذاشتن ترس ، البته تو این مورد تو راست میگی پپ اشتباه کرده چطور؟ اینکه امسال تو رو نباید بهتون احترام قایل شد حقش بود یه تف مینداخت تو اون صورت سیاه و کثیفت و بعد از تیم مینداختت بیرون تا اون موقع فرق بین احترام و ترس رو بدونی ،،، آسیاه آشغال،،، مرحبا به پپ کبیر و دوست داشتنی که اخلاقش تو دنیا مثال زدنیه ،،،،پپ عزیز دوست داریم و خوشم میاد که به آشغالهایی چون اتوءو و زلاتان اهمیت نمیدیو آدم حسابشون نمیکنی ،،درود بر پپ عزیز و دوست داشتنی،،،،

الیور سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 16:16

خدایا حسادت تا کجا...
جالبه هرکیو که پب اون زمان از بارسا انداخته بود بیرون حالا دارن چرت و پرت میگن
مثل همین اتوئو و زالاتان
اینا از سوزشه ....
خدا بهتون صبر بده و آب خنک...

حامد سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 16:47

به نظر من گواردیولا بیش از حد خوش اخلاقه و این به ضررشه.باید جواب امثال زلاتان و اته او رو بده. از دلایل اصلی که پپ کبیر بهترین تیم تاریخ بارسا رو درست کرد همین نظم و انضباط تیمی بود و با بازیکنایی امثال زلاتان و اته او که اخلاق نداشتن مشکل داشت و الان معلوم شده که حق با پپ بوده.اینو میتونین از نتایج بارسا بعد از پپ ببینیم. درود بر شرف و اخلاق گواردیولا

klose11 سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 17:21

باشه پپ ما ترسو و شما حسود
ما هم می شینیم میبینیم که پپ ترسو جام میگره یا تو
خوبه ادم ترسو باشه اما حسود نباشه

onlyrobben سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 17:55

روح اله جان نظرات نژادپرستانه نده لطفا
این بحث ها همیشه تو فوتبال بوده وهست

امیر سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 17:55

کاکا سیاه افتخارات پپ شمردنی نیست.پپ ثابت کرد بدون افرادی مثل تو و زلاتان هممیشه تمومه جامها رابدست آورد.........بسوز بدبخت

onlyrobben سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 18:07

من تعجب میکنم از نظرات بعضی از دوستان
لطفا تو دادن نظراتتون یه کم حرفه ای وفوتبالی عمل کنین اینجا یه سایت فوتبالی نه یه چت روم واسه کل کل کردن
هرچند هرکس حق دادن نظر داره وباید به نظرات دوستان احترام گذاشت
ولی مطمئن باشین بعضی از افراد هستن که به سایت کانونهای طرفداری تیم ها سر میزنن و نظرات رو هم میخونن
من بارها از طریقه برنامه های ورزشی گفتن کانون هواداری بایرن رو از زبان دکتر صدر کارشناس فوتبال شنیدم که بارها تعریف وتمجید کرده بود ودوستان نذارید که این سیمای زیبایی که از کانون تیممون به جا مونده خدشه دار بشه

mary سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 18:14

خوب دیگه چه چیزهایی یادت دادن تا بگی
پپ که در تیم ملی خودش کاپیتان بود و بازی خوبی داشت. شما چه گلی به سر فوتبال اروپا زدی؟
یه جمله ای من دارم در مورد فوتبال: اگه کسی بازیکن عالی باشه هرگز مربی خوب و عالی نمیشه(مارادونا پله ...) و اگه کسی مربی خوب وعالی باشه میتونی به گذشتش نگاه کنی که هرگز بازیکن فوق العاده ای نبوده (پپ ،مو،فرگی، گلوپ ، ..)
و لی یه فرقی بین پپ و بقیه وجود داره و اینه که عاشق فوتبال است و زیبایهای فوتبال رو به نمایش میذاره و از ایده های جدید استفاده میکنه و سبکی داره که یه روزی در دنیای فوتبال همه اون سبک رو به اسم پپ خواهند شناخت.
بازیکنان بزرگی هم زیر نظرش رشد کردند و نوع شخصیت شما و زلاتان بهتون این فرصت رو نداد که ازش بهره ببرین و حالا که بازیکنان جوان و آینده دار بایرن ازش تعریف میکنند، شما دو نفر نمی تونین تحمل کنین، که فقط انسانهای حسود هستند که نمی تونند تعریف و تمجدید از دیگران رو تحمل کنند و سعی می کنند که یه برچسبی به اون شخص بزنند.
جواب تمام شما ها رو انشالله در زمین فوتبال میدیم و بردها از برای بایرن و مربی پپ باشه و سخنرانی ها برا شماها.

H.H سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 18:48

اینم میخواد خودشو واسه مربیش لوس کنه گیر داده به پپ
خوشم میاد پپ آدم حسابشون نمیکنه

حسن بایرن سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 19:50

اتوئو هیچ گوهی نست قمپوز در میکنه گوهولی سفیه

mahmood چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 02:56

اتویو چه حالیشه.گمشه بره کامرون

ahmad چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 08:35

چقدر بحث نژاد پرستانه . واقعا متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد