وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صالیحمیدزیچ: مولر بازیکنی منحصر به فرد است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک بوسنیایی سابق بایرن مونیخ به تمجید از گلزن جوان بایرن مونیخ پرداخته است و او را بازیکنی منحصر به فرد می داند.

حسن صالیحمیدزیچ، هافبک سابق بایرن مونیخ، توماس مولر را بازیکنی منحصر به فرد می داند که در دنیای فوتبال کمتر به او بها داده شده است و زیر سایه نام دیگران قرار گرفته است.

حمیدزیچ در مصاحبه با بخش بین الملل گل گفت:” این طور به نظر می رسد که برای او اهمیت ندارد که کجای زمین بازی کند. او همیشه خطرناک است و برای تیم بازی می کند و نگرش بسیار خوبی دارد. اگر قرار است کسی در چندین پست بازی کند به این خصوصیات نیاز دارد. من می دانم راجع به چه چیزی صحبت می کنم چون من هم در دوران بازیگریم در چندین پست بازی کردم. او این کار را به طرز شگفت انگیزی خوب انجام می دهد و این نشان دهنده شخصیت تیمی بالای اوست.”

حمیدزیچ ۳۷ که نه سال برای بایرن بازی کرده است ادامه داد:” او یک بازیکن منحصر به فرد است که هم گلزنی می کند و هم گل سازی، خصوصیتی که هر بازیکنی ندارد. به همین دلیل هم او یکی از اصلی ترین بازیکنان تیم ملی آلمان در تورنومنت های اخیر بوده است و به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن جوان در جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب شد.”

صالیحمیدزیچ در پایان گفت:” او غریزه بالایی در مقابل دروازه دارد، همیشه در حال دویدن است و سریع و موثر هم هست، گاهی او دیده نمی شود و زیر سایه دیگران قرار می گیرد به این دلیل که خوش استیل نیست و بهترین تکنیک و کنترل بر توپ را ندارد.”

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 00:43

اصلش گل زنیشه که حرف نداره.مگه مسی استیل داره

حسین دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 12:02

چقدر این عکسای اینطوری رو دوست دارم که دنبال هم میفتن و روی هم میریزن ایشالله برای قهرمانی اروپا امسال اینکار رو بکنیم

mahmood دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 14:26

حمیدزیچ که می بینم بیادقهرمانی بایردرسال 2000می افتم.یادش بخیر.من هم باحسین هم عقیده ام واینکارا رادوست دارم.حتی وقتی با ریبری شوخی می کنن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد