وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پل برایتنر: انتظار نداشتم واتسکه شبیه یک بازنده فلاکت زده رفتار کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل براینتر ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی به انتقاد از ریاست باشگاه بروسیا دورتموند پرداخت.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، پل براتنر ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی با Rheinischen Post اذعان کرد که اقدام جدید یواخیم واتسکه ریاست باشگاه بروسیا دورتموند و ادعای طلب مالی آن ها از باشگاه بایرن مونیخ در سال 2004 اقدامی ناشی از ناامیدی و عصبانیت از شکست است: "البته که این مشکلی برای ما به حساب نمی آید اما من واقعا از او انتظار بیشتری داشتم و فکر نمی کردم که شبیه یک بازنده فلاکت زده برخورد کند. واقعا از هر نظر این اقدام او مایه شرمساری است. من نمی توانم بگویم که از روی ناامیدی است یا عصبانیت، اما به هر حال از نظر من او در مسیر اشتباهی پای گذاشته است."

نظرات 4 + ارسال نظر
sia bavari یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 18:43 http://http:/

دورتموند که تیم به این خوبی رو چند ساله داره و 2 سال پشت سر هم قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی آلمان شد پارسالم نایب قهرمان اروپا شد مدیون اولی هوینس که بهشون کمک مالی کرد. چند وقت پیشم یواخم واتسکه مرتیکه هم از بایرن بخاطر خریدن ستاره های دورتموند توسط بایرن انتقاد کرده بود که با واکنش تند قیصر و برایتنر همراه بود.

منجی یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 20:26

آلمانیا متحد باشین.. من طرفدار دورتمندم.. ولی فقط تو بوندسلیگا......... توی لیگ قهرمانان میمیرم برای بایرن... من طرفدار آلمانم و همه تیمای آلمانی که باعث افتخار آلمانن.. امیدوارم ولفسبورگ هم به لیگ قهرمانان برسه. چون میدونم با خریدهایی که میکنه به غول بعدی فوتبال آلمان و اروپا تبدیل میشه. زنذه باد آلمان

Basti یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:58

من هم علاوه بر بایرن عاشق شالکه هم هستم

seedosi دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 18:28

jaie khobi hastid pas beshnavid on moghe ke bayad mizadid 3ta khordid ham az bayern ham az real manam az dortmond khosham miad vali in bazie akharjoloie bayern ke ye bazie bi ahamiat bod vase ma shakhe shone keshidan in bi maanie in yaaani in ke oghdeiian ma hamishe vase dortmondia arezoie movafaghiat mikonim vali shoma hata hazerid ba inke az jam bashgaha hazf shodid bayernam hazf beshe moteasefam vasaton ma bayernia almanie tir hastim ino dige hame midonan na on bache 3sale haee ke 2sale tarafdare dortmondan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد