وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن بهترین بازیکن فصل از نگاه کیکر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آمار فردی روبن به خوبی توانایی های بال هلندی را نشان می دهد. او در فصلی که گذشت، 28 بار در لیگ برای بایرن به میدان رفت و توانست 11 گل و 7 پاس گل را به ثبت برساند.

اگرچه این آمار از میانگین هر سال او پایین تر است، اما مجله معتبر کیکر، با نمره ی 2.6 در هر بازی، او را به عنوان بهترین بازیکن فصل و بهترین بازیکن خارجی شاغل در بوندسلیگا انتخاب کرده است.

آرین روز دو شنبه این را افتخار بزرگی برای خود دانست و گفت: در کل، فصل خوبی را سپری کردم. شخصا مهم ترین چیز برای من این بود که توانستم در تمام فصل بازی کنم، آمادگی و ریتم خود را حفظ کردم و وقتی شما احساس خوبی داشته باشید، عملکرد خوبی نیز خواهید داشت .  

روبن، تنها 3 دیدار را قبل از کریسمس و در اثر برخورد با مروین هیتز دروازه بان آگسبورگ از دست داد.

نظرات 5 + ارسال نظر
روبن چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 18:32

اگه بهترین بازیکن نشه جای تعجبه
روبن بی نظیره
ایشالا توپ طلا ببری عزیز

morteza چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 18:36

اگه من به جای مجله ی کیکر بودم تیتر میزدم

* روبن بهترین بازیکن جــــــــهـــــــان از نگاه کیکر *

محمد گوتزه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 01:55 http://gravatar.com

باید گوتزه می شد

r10 پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 10:09

گوتزه رو با روبن مقایسه نکن

گوتزه مقابل شاه روبن هیچه

گوتزه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:36

روبن فقط تجربه ی بیشتری داره چند سال دیگه گوتزه بهترین بازیکن جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد