وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: باید به گواردیولا کمک کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته مدافع برزیلی بایرن مونیخ پیش از بازی فینال جام حذفی آلمان از پپ گواردیولا حمایت کرد.

به گزارش Sportbild، دانته مدافع ملی پوش برزیلی بایرن مونیخ، پیش از بازی شنبه شب مقابل دورتموند در فینال جام حذفی، نسبت به بازی تهاجمی دورتموند هشدار داد و به حمایت از پپ گواردیولا پرداخت. وی در این زمینه گفت:"صرف نظر از نتیجه ای که شنبه شب به دست می آید، ما باید سرمان را بالا نگه داریم، چون اگر بتوانیم جام حذفی را نیز به دست آوردیم فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم ."

دانته در ادامه به تمجید از قدرت تهاجمی دورتموند و مارکو رویس هم تیمی سابقش در مونشن گلادباخ پرداخت و گفت:"من یکی از طرفداران مارکو هستم، من پیش از این به او گفته بودم که او به همه چیز خواهد رسید. من بسیار دوست دارم که بار دیگر در کنار او بازی کنم."

دانته در خصوص شکست 3-0 مقابل دورتموند در دور برگشت بوندسلیگا نیز گفت:"در آن زمان شرایط خوبی نداشتیم، ما منچستر را حذف کرده بودیم و روز بعد از آن نیز تمرینی نداشتیم و همه ذکر و فکر تیم در مورد حریفمان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. به همین دلیل بازی خوبی ارائه نکردیم و دورتموند شایسته پیروزی در آن دیدار بود، اما هم اکنون شرایط متفاوت است."

دانته در خصوص نتایج ضعیف بایرن مونیخ در پاین فصل نیز گفت:"این اشتباه ما بود و پپ در این زمینه مقصر نیست، اما او همه این تقصیرها را به گردن گرفت. ما باید به او کمک کنیم، چون پپ هنوز فرهنگ آلمانی را به خوبی نشناخته است. سال گذشته نیز ما قهرمانی زود هنگامی داشتیم، اما دچار افت در بازی های خود نشدیم. دست کم گرفتن بوندسلیگا و دور شدن از آمادگی روحی اشتباه پپ نبود، بلکه اشتباه تیم بود."

نظرات 4 + ارسال نظر
M.S.G چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 15:20

خب دانته جان با قهرمانی تو جام حذفی این اشتباه هارو جبران کن در ضمن دورتموند هم مثل تیم های دیگه نیس که بره تو لاک دفاعی پس بهانه ای وجود نداره
به امید قهرمانی بایرن...

leo 10 پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 01:21 http://transfermarkt.com

تادنیا دنیاست بایرن زیرسایه بارساست مسی آقای گلهاست نیمار خوشگل وزیباست ژاوی سلطان پاسهاست ماسکرانو عند دفاهاست پیکه هرکول بارساست اینا تو تیم بارساست بارسا فراتر از یه باشگاست تیتا عزیزدل ماست گواردیولا توحسرت۵تا ایناست روبن بدترین لایی خور(یایرن) دنیاست بایرن تیم سوتیهاست قهرمانی توهم اوناست شفاشون ارزوی ماست !!! به امید موفقیت دورتموند

علیرضا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 03:18

leo 10 تا دنیا دنیاس میذارمش لاپات تا دنیا دنیاس بدشم به خورد کاکات

تادنیا دنیاس مینشونمت بالاش تا دنیا دنیاس تو بشی فداش

دوستان ببخشید کس شعر را فقط باید با کس شعر جواب داد

اقایleo 10 کس شعر من ازمال تو بهتره حداقل قافیه وردیف و وزنش بهتره .

mahmood پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 03:28

ای لئو احمق.گمشو بروازسایت بایرن بیرون.برشعرازروی خودت وبابا بزرگت بساز.پارسال یادت رفته بدبخت.بیچاره شدین.7تائی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد