وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: اراده ی ما برای پیروزی، شکست ناپذیر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در فاصله سه روز مانده به فینال جام حذفی، بهترین دروازه بان جهان در یک مصاحبه تلویزیونی به منتخبی از سئوال های هواداران پاسخ داد که در ادامه می بینید.

-فینال جام حذفی؟

بازی بین دو تیم برتر آلمان باید هیجان انگیز باشد. این یک فینالی تمام عیار است و ما همه آماده ی شروع بازی هستیم.

-ورزش مورد علاقه ی تو در کنار فوتبال؟

من تا 14 سالگی تنیس بازی می کردم. در هنگام تعطیلات نیز به ورزش های آبی علاقه دارم. در کل انسان جاه طلبی هستم، اگر بخواهم کاری انجام دهم، باید آن را به خوبی و با موفقیت به پایان برسانم.

-چه چیزی در بایرن ویژه و خاص است؟

ما بهترین تیم آلمان و یک تیم شدیدا موفق هستیم. همان گونه که در سرود باشگاه [Stern des Südens] گفته می شود: ما همیشه در برابر یک ورزشگاه پر تماشاگر بازی می کنیم، جو ورزشگاه همیشه فوق العاده است و اراده ی ما برای پیروزی، شکست نا پذیر است. به علاوه ی آن، ما در همه جا طرفدار داریم، حتی در اندونزی که برای تعطیلات به آن جا رفته بودم.

-جام جهانی؟

من فکر می کنم مهم است که ما جام را به خوبی و با یک برد آغاز کنیم. این برای بازی های بعدی به ما نیرو می دهد. اولین بازی اولین فینال است. در کشور ما فوتبال ورزش اصلی است، پس انتظارات نیز از ما بالاست. ما باید این انتظارات را برآورده کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
i پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 13:56

نویر خیلی دوست داشتنیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد