وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: نظر پپ نسبت به من مثبت است، در بایرن می مانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ شایعات اخیر پیرامون جدایی او از بایرن و مرتبط بودن با دو باشگاه آرسنال و بارسلونا را رد کرد.


مارتینز در گفتگویی با اشپورت بیلد در این مورد گفت: "من فقط به ماندن در بایرن فکر می کنم. نظر پپ گواردیولا نسبت به من مثبت است."
مارتینز که روز گذشته در لیست ابتدایی ویسنته دل بوسکه برای حضور در جام جهانی نیز جای گرفته بود نسبت به خبر پیوستن او به بارسلونا گفت: "جدایی از بایرن هرگز در کار نبود اگر باشگاه من را بخواهد من هم دوست دارم که در مونیخ حضور داشته باشم."

نظرات 3 + ارسال نظر
جاوید پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 11:51 http://footballi-pictures.mihanblog.com

عشق منی.تو اگه تو پست خودت باشی همه چی خوبه

علیرضا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 12:16

خوبخ بمون بمون

افن برگ پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 14:28

خاوی مارتینز اصلا تو با همه ی اسپانیایی ها فرق درای به قرآن...حتی با پپ و آلکانترا..اندازه ی آلمانیا دوستش دارم...با غیرت و تعصب .. هم خصوصیات دفاعی خوبی دلره هم خصوصیات هجومیش خوبه...نیمه دوم بازی با رئال اومد تو یه صحنه گرت بیل اومد با سرعت از خاوی مارتینز رد بشه،خاوی مارتینز دویید رسید بهش زد تو سر گرت بیل راحت توپو ازش گرفت...خیلی سوختم که چرا فیکس بازی نکرد...حالا که اون بازی لعنتی گذشته ولی اگه فیکس بازی میکرد نتیجه اونجوری رقم نمیخورد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد