وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال غیبت ریبری، شواین اشتایگر و ماندزوکیچ در فینال جام حذفی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به احتمال زیاد بایرن مونیخ بدون ریبری، شواین اشتایگر و ماندزوکیچ در روز شنبه به مصاف دورتموند خواهد رفت.

ماندزوکیچ بهترین گلزن بایرن در بوندسلیگا در آخرین دیدار فصل مقابل اشتوتگارت از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد و در اواسط نیمه دوم جای خود را به کلودیو پیزارو داد. او به نظر هنوز به شرایط مناسب فیزیکی برای حضور در فینال نرسیده است.
اما دیگر مصدوم بایرن باسیتن شواین اشتایگر است او از ناحیه زانوی پای چپ هفته ی گذشته مقابل اشتوتگارت مصدوم شد تا با توجه به تلاش های دکتر مولر نتواند شرایط لازم برای حضور در فینال را بدست آورد.
با این وجود ماتیاس سامر در مورد شرایط باستین برای این بازی می گوید: "ما باید شرایط او را به صورت روزانه بررسی کنیم در نهایت تصمیم گواردیولا برای حفظ سلامتی او اتخاذ خواهد شد."
به گزارش کانال تلویزیونی اشپورت وان این دو بازیکن در کمپ آموزشی بایرن در مونیخ باقی مانده و روند بهبودی را ادامه می دهد اما هنوز شانس حضور در فینال را خواهند داشت و می توانند با وجود رفتن تیم به صورت انفرادی خود را با پرواز به برلین برسانند. 

فرانک ریبری نیز به دلیل مصدومیت به احتمال زیاد در ترکیب اصلی بایرن مونیخ در دیدار فینال جام حذفی آلمان قرار نخواهد گرفت، وی در این زمینه گفت: "من احساس خوبی دارم ولی 90 دقیقه بازی کردن برایم سخت خواهد بود."

ریبری به دلیل مشکل کمر درد در چند بازی اخیر غایب بوده و از روز سه شنبه در تمرین های تیمی حاضر شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
خشایار جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 19:40

خب نریم بازی کنیم بهتره دیگه
سیستم پپ بدون این سه تا دیگه چی میشه فکر کنم 5 هیچ می بازیم

افن برگ جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 23:47

چند وقتی بود از دست مصدومیت راحت بودیم..بازهم اومد سراغ تیم بدشانسمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد