وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: بازی با پرتغال مهمترین بازی ما در مرحله گروهی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر دروازه بان تیم ملی آلمان دیدار تیم ملی آلمان مقابل پرتغال را در جام جهانی برزیل محوری ترین بازی آلمان ها در مرحله گروهی دانست. او معتقد است با برتری در این بازی آن ها پرواز برای کسب جام را آغاز خواهند کرد.


شاگردان یواخیم لوو در جام جهانی 2010 با برتری 4 بر 0 مقابل استرالیا بازی های را آغاز کردند و پس از آن توانستند با همان ریتم انگلستان و آرژانتین را شکست داده و با مقام سومی آفریقای جنوبی را ترک کنند.
اینبار آلمان ها در گروه جی با ایالات متحده، غنا و پرتغال همگروه است و مانوئل نویر معتقد است که باید هرچه زودتر صعود خود را مسجل کنند و کار به بازی آخر کشیده نشود.
نویر در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در این مورد گفت: "من فکر می کنم این بسیار مهم است که ما یک شروع خوب را در جام جهانی داشته باشیم و بازی ها را با پیروزی آغاز کنیم. این می تواند قدرت لازم برای بازی های بعدی را به ما بدهد. اولین بازی اولین فینال است. فوتبال ورزش اول در کشور ما است بنابراین انتظارات از تیم بالا است. هدف ما در برزیل این خواهد بود که به این انتظارات پاسخ دهیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد