وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: گواردیولا یک انتخاب درست برای بایرن بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که گواردیولا انتخاب درستی برای بایرن مونیخ است و سبک کاتالانی برای بایرن مونیخ کاملا مناسب است.


پس از حذف بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان انتقادات بسیاری از تاکتیک های گواردیولا شد و بسیاری از اینکه آیا گواردیولا برای بایرن مونیخ انتخاب درستی بوده است تردید کردند.
با این حال فیلیپ لام کاپیتان بایرن معتقد است که تاکتیک های گواردیولا فوتبال را جذاب تر می کند و حفظ او در مونیخ برای این باشگاه بسیار مناسب خواهد بود.
لام در این مورد می گوید:" اگر ما می خواستیم در زمین خودی به دفاع بپردازیم و برای پیروزی مقابل حریف به ضد حملات امیدوار باشیم دیگر گواردیولا نمی توانست انتخاب درستی برای بایرن باشد.
اما من کاملا احساس می کنم ایده ها و فلسفه های او با توجه به این تیم و باشگاه بزرگی مانند بایرن کاملا مناسب است.
فوتبال زمانی جذاب خواهد بود که شما با در اختیار داشتن توپ اجازه نفس کشیدن به رقیب نمی دهید در حالیکه می توانید با ارسال 100 پاس توپ را در مالکیت خودتان داشته باشید.
بایرن تیمی نیست که بتواند روی ضد حملات کار کند ما باید خلاف آن را انجام دهید و این شکل بازی کاملا ایده آل ما است در صورتیکه بتوانیم آن را صد در صد درست انجام دهیم."
باواریایی ها شنبه شب باید در فینال دی اف بی پوکال مقابل بوروسیا دورتموند قرار بگیرند با برتری در این بازی می توانند دوگانه ی خود در آلمان را کامل کنند.

نظرات 3 + ارسال نظر
mojtaba شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 00:21

این حرف از لام بعیده...مگه دو سال گذشته با هاینکس ما دفاع میکردیم و ضد حمله میزدیم ؟تازه اجازه نمیدادیم حریفامون نفس بکشن...تقریبا تو اکثر بازیها موقعیتای گلمون بیشتر از حریف بود.همه از بازی بایرن لذت میبردن.یعنی امسال بایرن جذاب بازی میکرد و با یوپ هاینکس خسته کننده؟!!!!!!!!!!!!
من که دارم قاطی میکنم...

farid 10 شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 10:36

دوستان عزیز بایرن سال گذشته فوق العاده بود طوری هیچ وقت تکرار نمیشه اگه حتی خود یوپ هم امسال بود شاید نمیتونست تکرار کنه.

Ѝαяcis❥ یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 00:31

دیدم رئال اصلا نفس نکشید !
خفه مونم کرد تازه !
بعضیل چاپلوس شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد