وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن در فکر تثبیت دو گانه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در حالی فردا در حضور 75000 تماشاگر دیدار پایانی جام حذفی را برگزار خواهند کرد که 802 خبرنگار حاضر در ورزشگاه، اخبار لحظه به لحظه ی این بازی را به سر تا سر جهان مخابره خواهند کرد.

دو تیم مطرح فوتبال آلمان، با یک دیگر روبرو می شوند تا بهترین پایان ممکن را برای فصل 2013/14 رقم بزنند. بایرن در حالی در فکر تثبیت دو گانه است که بازیکنان زیادی را به همراه خود ندارد. تیاگو قطعا این بازی را از دست داده، ماریو مانژوکیچ بنا به تصمیم مربی به پایتخت سفر نکرده و در مونیخ مانده، باستین شواین اشتایگر به دلیل مصدومیت زانو در این دیدار غایب خواهد بود. هولگر بادشتوبر نیز که تازه به تمرینات گروهی اضافه شده، آمادگی لازم برای حضور در این دیدار را ندارد.

هر چند که فرانک ریبری مجددا همراه سایرین تمرین کرده و به عنوان یک گزینه، بر روی نیمکت حاضر خواهد بود. ماریو گوتزه نیز به احتمال فراوان، از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. این بازیکن جوان که فینال های 2012 و 2013 را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به دنبال اثبات توانایی های خود در این دیدار مهم است.

در سمت مقابل اما دورتموند به غیر از ایلکای گوندوگان و نون سوبوتیچ، امروز با ترکیب کامل وارد برلین شد. طبق صحبت های کلوپ، روبرت لواندوفسکی هم با وجود آسیب دیدگی جزئی، از ابتدا در این دیدار حاضر خواهد بود. سرمربی شوخ طبع دورتموند در مورد این دیدار گفت: دو راه برای شکست بایرن وجود دارد. یا آن ها را در مسیر برلین شکست دهی، یا در فینال بر آن ها غلبه کنی!

نظرات 2 + ارسال نظر
jaber شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 00:55

اینا چرا اینجوری لباس پوشیدن؟؟؟
نه به اسپورت اینا نه به رسمی اونا

بایرن 5 ستاره شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 11:40

جابر جان خیلی جان گفتی
منم تو لباس پوشیدنشون در تعجبم
به امید قهرمانی بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد