وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن بویتن: پس از جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دنیل فن بویتن مدافع بلند بالای باشگاه بایرن مونیخ که در تیم ملی بلژیک نیز یکی از ارکان خط دفاعی است در بیانیه ای اعلام کرد که پس از بازی های جام جهانی از تیم ملی این کشور خداحافظی خواهد کرد.

مدافع بایرن که در اردوی تیم ملی بلژیک حضور دارد در مورد اینده ی کاری اش در تیم ملی می گوید:" به خوبی می دانم که 37 ساله خواهم شد و این نشان می دهد که زمان خداحافظی بسیار نزدیک خواهد بود."

فن بویتن بازی ملی خود را در جام جهانی 2002 برای تیم ملی بلژیک آغاز کرد و حالا می خواهد پس از 12 سال حضور در تیم ملی در جام جهانی 2014 از دیدارهای ملی خداحافظی کند.

" من با جام جهانی آغاز کردم و با جام جهانی هم پایان می دهم می خواهم با کنار کشیدن از تیم ملی فرصت را برای حضور جوانان فراهم آورم"

نظرات 2 + ارسال نظر
m-bavaria شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:19

نمی دونم چرا همیشه از فن بویتن خوشم میومد البته به نظر خودم از بواتنگ خیلی بهتره از بادشتوپر که دیگه هیچی

جاوید یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 12:00 http://footballi-pictures.mihanblog.com

باهات کاملا موافقم باواریا.هم از بواتنگ بهتره هم از بادشتوپر.فکر کنم اگه اندازه بواتنگ تو ترکیب اصلی بازی میکرد خیلی بهتر از اون کار میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد