وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: از قلبم خون می‌چکد!

 

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه از اینکه جام جهانی 2014 برزیل را از دست داده است غرق در اندوه و ناراحتی است اما اطمینان دارد که هم تیمی هایش می توانند موفق باشند. 

 
یکی از امیدهای تیم ملی فوتبال فرانسه برای درخشش در جام جهانی 2014 برزیل فرانک ریبری بود اما این بازیکن در آخرین لحظات از لیست نهایی دیدیه دشام به علت آسیب دیدگی خط خورد تا بهت و ناراحتی رسانه ها و مردم فرانسه را در بر گیرد.

تیم ملی فوتبال فرانسه برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل خود را آماده می کند و بدون شک غیبت ریبری می تواند خط هافبک این تیم را ضعیف کند. ریبری قبل از پرواز تیم ملی فوتبال کشورش به برزیل گفتگویی را با سایت رسمی فدراسیون فوتبال کشورش انجام داد. او از اینکه نمی تواند در جام جهانی برزیل حضور یابد بسیار ناراحت است.

او گفت: واقعا برای من دردآور است که نمی توانم تیم ملی فوتبال کشورم را همراهی کنم. نمی دانم چگونه ناراحتی خود را بیان کنم. واقعا از نظر روانی در شرایط خوبی بسر نمی برم. حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی یک رویاست. این بار رویای من نقش برآب شد و من بسیار ناراحت هستم. امیدوار بودم که به دیدار دوستانه برابر جامائیکا برسم اما متاسفانه آسیب دیدگی من را وادار به خداحافظی از جام جهانی کرد.

ریبری که در سال 2013 یکی از سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فوتبال جهان بود ادامه داد: بعد از آزمایشات طولانی مدت امیدوار بودم که به جام جهانی برسم. صبح جمعه وقتی از خواب بیدار شدم از ناحیه پشت احساس ناراحتی کردم. وقتی دوباره آزمایش دادم به یکباره غافلگیر شدم چرا که پزشک به من گفت که دیگر نمی توانم به جام جهانی برزیل برسم. خبر بسیار ناراحت کننده ای بود. نمی دانستم چکار کنم. غرق در اندوه و ناامیدی شده بودم. این برای من بدترین خبر بود. در روزهایی که گذشت همه امید من این بود که بتوانم در برزیل بازی کنم اما با نهایت تاسف این رویایم برآورده نشد.

ستاره بایرن ادامه داد: هر چند نمی توانم در جام جهانی حضور یابم اما می خواهم از کادر پزشکی به خاطر زحمات زیادی که کشیدند تشکر کنم چرا که آنها هر کاری را که می توانستند انجام دادند. انگار قسمت نبود که من در جام جهانی حضور یابم. از هم تیمی هایم با قلبی که از آن خون می‌چکد خداحافظی می کنم. اطمینان دارم که آنها برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورشان از جان مایه خواهند گذشت و اصلا کوتاهی نخواهند کرد. بازیکنان فرانسه برای قهرمانی به برزیل می روند و من اطمینان دارم که آنها موفق خواهند شد.

ریبری در پایان گفت: به خوبی می دانم که می توانم به هم تیمی هایم اطمینان کنم. من از الان به بعد نخستین طرفدار تیم ملی فوتبال کشورم خواهم بود و از صمیم قلب برای هم تیمی هایم آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
دشمن دشمن بایرن شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 12:56

ب مولا جات از هر کس دیگه خالی تره......صورت زخمی دوس داشتنی...تو قلب بایرنیا جاودانی....نمیدونم چی بگم..پرچمت اون بالا داره باد میخوره

فریبرز شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:12

جام جهانی رو که از دست داد امیدوارم با سلامتی کامل و آماده تر از همیشه واسه فصل بعد خودشو آماده کنه که قراره فصل بعد لیگ قهرمانان رو به دست بیاره و توپ طلارو هم بگیره

آلمان پادشاه فوتبال شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:22

این دیگه چه جامیه هر چی بازیکن دوست داشتنیه مصدوم میشه رونی و نیمار و رونالدو مصدوم نمیشن خدا کنه آلمان قهرمان بشه

hamed شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:40

جام نحسیه!
مونتولیوو-ولکات-فالکائو-تیاگو-والدس-فن در فارت-استروتمن-ریبری-رویس...
این ها بزرگترین مصدوم ها هستند.
رونالدو و سوارز هم وضعشون خرابه...
جام جهانی با وجود این ستاره ها جذاب تر بود!
یادم نمیاد هیچ تورنمنتی انقدر مصدوم داده باشه...
حس و حال اونا دقیقا این شکلکه اس

ژاوی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:46 http://kolahbarca.blogfa.com

اقا خواهش می کنم این رو بخونید
سلام اقا شما با تبادل لینک و تبادل بنر حمایتی موفق هستید و نویسنده ما می شوید اگه خوب باشید خب مثل یونایتد فنز شما را معرفی می کنیم و هر هفته می تونید 6 سفارش رایگان بدید توی فوتبال دیزاینر و تبلیغات ما را ببینید اگر می خواستید اونجا لوگو ی شما را بزارم البته باید قیمت ان را پرداخت کنید

افن برگ شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 16:02

خبر ریبری به اندازه ی خبر قهرمان نشدن آلمان واسم سنگین بود...حیف شد..آخرین جام جهانیش بود...شاید اگه بازی با دورتمند تو فینال حذفی بازی نمیکرد به جام جهانی میرسید....چون اون شب هم با کمر درد بازی کرد...غیرتتو عشقه فرانک جون که به خاطر بایرن جام جهانی رو از دست دادی...تا آخر عمر تو قلب طرفدارهای واقعی بایرن خواهی ماند..بغضم گرفته..مخصوصا با این عکسی که گذاشتن...عجب سال نحسی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد