وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مخرب روح، تعبیر ریبری از مصدومیتش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره ی تیم ملی فرانسه،از مصدومیتی که باعث شد تا وی  جام جهانی را از دست بدهد،به عنوان "مخرب روح" نام برد.

فرانک ریبری فوق ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه پس از پایان بازی های باشگاهی از ناحیه کمر دچار مصدومیت گردید و با وجود اینکه بارها و بارها این مصدومیت جزئی اعلام شد،اما در نهایت موجب از دست دادن جام جهانی برای این بازیکن گردید.

پیش تر،ریبری روز جمعه اعلام کرده بود که نتایج آزمایشات وی فقط بدتر شدن وضعیتش را نشان می دهد:"این مصدومیت که باعث شد تا جام جهانی را از دست بدهم روح و روان من را تخریب نمود.همیشه امیدوار بودم تا به بازی برابر جامائیکا برسم،خصوصا بعد از اینکه نشانه های دلگرم کننده ای از مصدومیتم دیده می شد.اما آزمایشات من در روز جمعه،آب سردی بر پیکره ی من ریخت.چراکه بدتر شدن وضعیت من را نشان داد.لازم است تا از همه ی کادر پزشکی تیم ملی تشکر نمایم چرا که زحمات بسیاری برای من کشیدند اما با این شرایط بازی کردن برای من غیر ممکن بود.حالا باید با قلبی سرشار از اندوه و غصه با هم تیمی هایم خداحافظی کنم.من مطمئنم که ان ها هر چه در توان دارند برای موفقیت لباس آبی فرانسه در مسابقات به کار خواهند گرفت.من به ان ها اعتماد دارم و در حال حاضر بزرگترین پشتیبان ان ها خواهم بود."

نظرات 3 + ارسال نظر
افن برگ سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 23:42

اگه فینال حذفی با دورتمند،بازی نمیکرد الان میتونست تو جام جهانی بازی کنه...چون اون بازی فیلیپ لام مصدوم شد و رفت بیرون و ریبری مجبور شد با کمر درد بازی کنه....خلاصه به عشق بایرن جام جهانی رو از دست داد..خیلی با عشقی صورت زخمی

جاوید چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 11:24 http://footballi-pictures.mihanblog.com

عزیزم صبر کن خوب شی فصل بعد به تنهایی همه تیم ها رو پاره کن.میفهمی چی میگم؟؟پاره!

Germanophil چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 11:56

فقط دودش میره تو چشم بایرن ، به نظرم با این اتفاقات و حضور ۱۵ ملی پوش از بایرن فصل آینده خیلی سخت میگذره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد