وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستایش مارادونا از ماریو گوتزه و تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره ی سابق دنیای فوتبال شانس آلمان ها را برای قهرمانی در برزیل از باقی تیم ها بیشتر می داند و همچنین هافبک جوان این تیم را بازیکنی با "استعداد فوق العاده"می بیند.

آلمان ها در گروه جی رقابت ها با غنا،آمریکا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین بازیشان به مصاف کریستیانو رونالدو و تیمش بروند.

بعد از ناکامی در 5 جام معتبر (یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2002 و 2006 و 2010) آن هم در مرحله ی نیمه نهایی و فینال، انتظارات از یواخیم لو و تیمش به شدت بالا رفته است، اما مصدومیت رویس، فوق ستاره ی مانشافت بدشانسی بزرگی را برای ژرمن ها رقم زده است.

با وجود اینکه هیچ تیم اروپایی تا کنون نتوانسته است که جام جهانی را در آمریکای جنوبی فتح کند، مارادونا اسطوره ی سابق آرژانتین معتقد است که تیم یواخیم لو با وجود بازیکنی نظیر گوتزه در تیمش، کاملا برای بردن این جام آماده است: "آلمان تیم خوبی را برای مسابقات روانه کرده. با وجود اینکه هیچ تیم اروپایی نتوانسته است تا در آمریکای جنوبی قهرمان شود، اما این تیم آلمان با بازیکنان با ستعدادی که در ترکیبش دارد قادر به انجام ان می باشد. من هیچگاه نحوه ی قهرمانی آنان در جام 1990 را فراموش نمی کنم، و همچنین دوره ی گذشته که چگونه تیم من را تحقیر نمودند. تیم لو تیم کاملی متشکل از جوانان و بازیکنان با تجربه می باشد. آن ها هر کاری را می توانند انجام بدهند. توصیه ی من اینست که به تماشای بازی گوتزه بنشینید. پسر با استعداد فوتبال آلمان."

نظرات 8 + ارسال نظر
neuer چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 00:11

به امید بازیهای زیبای آلمان و قهرمانی جهان...
Go Manschaft

babak-19 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 05:21

Mario gotze I Live you

آلمان پادشاه فوتبال چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 08:57

وقتی مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از گوتزه اینطوری تعریف میکنه باعث افتخاره چه عجوبه ای داریم خدا کنه با فتح جام تو تاریخ موندگار بشه ماریو گوتزه کلا 6-7 تا بازیکن با این تکنیک بالا تو تاریخ آلمان اومدن از گرابوسکی گرفته تا لیتبارسکی سلطان دریبل توماس هسلر اندی مولر برند اشنایدر و مهمت شول گوتزه جزو 5 بازیکن تکنیکی تاریخ آلمانه

حسن بایرن چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 10:07

درست میگه خودش تو فینال 1990 از ما باخت

MERSAD33 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 10:35

علی رغم تکنیکی که داره فقط مشکل گوتزه اینه که من احساس میکنم یه ذره سنگینه...... جوری که باید بدوئه نمیدوئه.....

جاوید چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 11:22 http://footballi-pictures.mihanblog.com

آره مرصاد باهات موافقم ولی این مشکل با بازی دادن زیاد بهش حل میشه.کوتزه فوق العادست.چند روز پیش داشتم قشنگترین گل های بوندسلیگا رو میدیدم گل هایی که از بایرن بود رو همه گوتزه به شکل های جالب زد!
مارادونا هم خیلی با شخصیته.کم هستن آدمهایی که اعتراف کنن به تحقیر شدن

mohammad19 چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 11:50 http://fcbavaria.ir

عشق است گوتزه به امید اقای گل شدن گوتزه در جام جهانی

ژرمن چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 12:07

زنده باد آلمان.من امیدوارم که المان با شکست فرانسه برزیل و آرژانتین قهرمانی رو به برلین ببره و ما در ایران ودر ابادان برایشان جشن خواهیم گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد