وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارادونا: آرژانتین و آلمان بازی فینال جام جهانی 2014 را برگزار می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آرژانتین و ستاره سابق فوتبال جهان پیش بینی کرد تیم های ملی آلمان و آرژانتین برگزار کننده بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل خواهند بود.


دیه گو مارادونا در تحلیلی بر بازی های جام جهانی 2014 برزیل به روزنامه الاتحاد امارات گفت:«پیش بینی من تکرار جام جهانی 1990 ایتالیاست یعنی همان زمانی که من در تیم ملی کشورم بازی می کردم. البته به هیچ وجه نمی خواهم ارزش های تیم ملی برزیل و هلند را نادیده بگیرم.»
وی افزود:« پس از پیروزی آرژانتین در برابر بلژیک ، دوستان لیونل مسی به خود آمدند. پیروزی بر بلژیک با پیروزی های دیگر آرژانتین در این دوره از بازیها متفاوت بود زیرا تا زمان باری با بلژیک، آرژانتین در برابر تیمی قرار نگرفته بود که بتواند بر این تیم فشار بیاورد. البته آرژانتین هنوز در بازی گروهی مشکل دارد و حرکت های فردی تیم بر بازی گروهی آن غلبه دارد.»
مارادونا گفت:« بسیاری بر این باورند تا این جای کار آنچه مهم بود صعود بود که اتفاق افتاد اما ملاحظاتی درباره تیم آرژانتین، یعنی تیمی در آستانه فتح جام جهانی است، وجود دارد که نباید آن را رها کرد و درباره آن سخن نگفت.»
وی تصریح کرد:« رقبای لیونل مسی همچون کریستیانو رونالدو از پرتغال یا جیمز رودریگز از کلمبیا از دور بازی ها خارج شده اند یا آنکه نیمار به دلیل آسیب دیدگی در جام حضور ندارد، در نتیجه فرصت خوبی در برابر مسی است تا شایستگی های خود را در مرحله کوتاه باقی مانده، بر این دوره از بازیها تحمیل کند. در حال حاضر در این جام چشم ها به مسی دوخته شده است.»
وی درباره آسیب دیدگی نیمار گفت:« آنچه این روزها مرا عصبانی کرد همین اتفاق است، نبودن نیمار در بازی ها فقط برای برزیل دردناک نیست، اگر چه او تا قبل از مصدومیت چندان بازی درخشانی ارائه نکرده بود اما مصدومیتش برای همه دوستداران فوتبال دردناک است. او می توانست با استفاده از این چند بازی اخیر ثابت کند که چه بازیکن بزرگی است اما متاسفانه نمی تواند بازی ها را ادامه دهد.»
اسطوره سابق فوتبال جهان و آرژانتین، بهترین بازی برزیل را در برابر کلمبیا دانست و گفت:« این نوع بازی در برابر کلمبیا برای برزیل طبیعی بود زیرا برزیل عادت دارد همواره خود را در جمع تیم های برتر جام جهانی ببیند در نتیجه در برابر کلمبیا با همه توان بازی کرد اما حالا که صعود کرد دو ستاره مهم خود یعنی نیمار و تیاگو سیلوا را از دست داد تا کار برای این تیم در برابر آلمانی که با تمام قوا در برزیل حضور یافته است دشوار شود.»
مارادونا ادامه داد:« یکی از تیم هایی که در این دوره نظر مرا جلب کرد تیم کاستاریکا بود. بازی گروهی این تیم خیره کننده بود و سبب شگفتی جهان شده است. درخشش این تیم تنها در بازی گروهی نبود، کاستاریکا در یک بازی پایاپای هلند را عذاب داد و هلند فقط توانست در ضیافت پنالتی ها برنده شود و همه می دانند که ضربات پنالتی چقدر بی رحم است.»
دیه گو مارادونا ادامه داد:« در هر حال تیم کاستاریکا در گروه دشوار خود به دلیل بازی های زیبایی که ارائه کرد فراتر از تیم های انگلیس، ایتالیا و اروگوئه ظاهر شد و به عنوان صدر نشین صعود کرد. در برابر هلند نیز راحت بازی کرد و چندان تحت فشار قرار نگرفت. این تیم فرصت صعود به مراحل بالاتر را هم داشت اما در اتفاقی شگفت این فرصت را از دست داد.»

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 15:16

انشاالله که فینال شما رو شکست میدیم...

حامد سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 15:56

عمرا مگه روبن میزاره فینال المان و هلند قهرمانم المان کبیر

مریم سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:26

من اگه ترجیح میدم آرژانتین بالا بیاد بخاطر دشمنیشون با ژرمنهاست:
هیچ چیز نمیتواند سبب شود تا ذره ای از دشمنی های هلند و آلمان کاسته شود، این نفرت ریشه اش به زمانی برمیگردد که سربازان هیتلر سرزمین لاله های های اروپا را به تسخیر خود در آورده بودند و این مساله از همان دهه هفتاد به مستطیل سبز نیز کشیده شد. ویلن فن هاگم یکی از بازیکنان تیم ملی هلند در جام جهانی 1974 در باره بکن بائر و رفتار آلمانی ها میگوید« او شخصا بازیکن خوبی بود ولی آنقدر خود خواه به نظر میرسید که نمیتوانستی تحملش کنی1 البته به نظر من این مساله تقصیر نیاکان لعنتی شان بود! » ( منظور به سربازان نازی آلمان بر میگردد). ژرمن ها از نقطه نظر هلندی ها چیزی جز دوچرخه دزدها نیستند، این اختلاف های قومیتی از همان جنگ جهانی شروع شروع شده بود ، سربازان هیتلر در یک اقدام تاریخی تمام دوچرخه های هلندی ها را تصاحب کرده بودند و سال ها بعد یعنی در تابستان 1988 بعد از پیروزی پسران رینوس میشل در هامبورگ مقابل میزبان رقابتها یعنی آلمان غربی بیش از 60در صد جمعیت هلند به خیابان ها ریخته بودند و فریاد میزدند "هورا، بلاخره دوچرخه هایمان را پس گرفتیم! " در همان بازی بود که رونالد کومان بعد از اینکه پیراهنش را با اولاف تون عوض کرددر یک حرکت ناشایست از پیراهن حریف آلمانی اش به عنوان دستمال توآلت استفاده کرد!

فردای آن روز روزنامه های هلندی مطالبشان را با این عنوان تحقیر آمیز شروع کردند" پیراهن های جدید شما تنها به درد پاک کردن کثافت میخورد! " واقعا چه موضوعی باعث شده که نفرت "داچ ها " (لقب هلندی ها) از ژرمن ها چنین شدتی به خود بگیرد؟ سایمون کوپر نویسنده معروف اروپایی در کتاب دشمن علیه فوتبال به خوبی نشان می‌دهد که تبعات اشغال هلند توسط آلمان در جنگ جهانی دوم، چگونه منجر به پیدایش عقده‌های فروخورده سیاسی در میان هلندی‌ها شده است

آلمان پادشاه فوتبال سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:39

مریم جان الان روابط با هلندیها خیلی خوب شده زمانی ون گال مربی بایرن شد و درحال حاضر روبن ستاره بایرن شده و یوهان کرایوف بهترین بازیکن هلند رسما اعلام کرده دوست داره آلمان قهرمان جهان بشه دیگه مردم هلند کینه ای ندارن و کاملا دوست هستن با آلمانیا

Mannschaft سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:20

باریکلا به خانم تاریخ دان خوشمان آمد. جریان رونالد کومانو شنیده بودم. احمق بود دیگه شعور بیشتر از اینها ازش انتظار نمی رفت. البته یادت رفت اون تف جنجالی فرانک ریکاردو روی سر رودی فولر رو هم تعریف کنی. ولی در کل از رویا پردازی های دیه گو خیلی قشنگ تر بود. مرسی

MIROSLAV سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:33

دوستان ، اگر ما همچون کرواسی بازی را آغاز کنیم ، از برزیل در دقایق آغازین پیش خواهیم افتاد ما می توانیم از بازی کرواسی و شیلی در برابر برزیل چیز های زیادی بیاموزیم.
شنیدم که مانشافت پیراهن دومش را در این بازی بر تن خواهد کرد. از این پیراهن مشکی خاطرات فراموش نشدنی فراوانی در ذهنمان به جای مانده است به ویژه در برابر تیم های قاره آمریکا برای نمونه : 4 تایی کردن آرژانتین و شکست اوروگوئه در جام پیشین ، پیروزی در برابر آمریکا در همین جام تنها گوشه ای از افتخارات مان با این پیراهن مقدس است که خاطرات خوش دیگری نیز برای مان رقم زده است برای نمونه : پیروزی هایی که بایرن با این جامه دو بار در ورزشگاه امارات در برابر آرسنال رقم زد.
از این ها بگذریم برزیل تا کنون در نیمه نهایی شکست نخورده و هنگامی که پای به رقابت سخت امشب بگذاریم تمام ورزشگاه علیه ما شعار سر خواهند داد و آن ها از تکل و خطا و خشونت ترسی ندارند چون داور مکزیکی یار 12 ام آن ها خواهد بود اما من بر این باورم که ما پیروز خواهیم شد و رویای زیبای مانشافت ، تخقق خواهد یافت.

سپ مایر سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 17:41

من که از حزب نازی خوشم میاد و اصلا هم نیاکان آلمانیا احمق نیستن

MERSAD33 سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 18:23

سخت در اشتباهی..... شما بابرزیل بازی میکنی اونم تو رده بندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد