وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیزارازو: آرژانتین تیم حیله گری است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بیسنته لیزارازو از توانایی‌ آرژانتین در شکستن استراتژی‌های هجومی رقیبان تمجید کرد.


به گزارش ۴-۴-۲، قهرمان سابق جهان و اروپا در مورد فینال می‌‌گوید:"آرژانتین تیم حیله گری است. آنها به آنچه می‌‌خواهند انجام دهند، فکر می‌‌کنند. آسان نیست خط دفاعی آنها را شکست داد. طراوت، سرعت و قدرت تکنیکی‌ مهاجمان آنها شگفت انگیز است اما چیزی که بیش از همه من را شگفت زده می‌‌کند، قدرت خط دفاعی آنها در کنترل حریف است. هلند به سختی توانست به محوطه جریمه آنها برسد. آنها یکی‌ از جذاب‌ترین تیم‌های مرحله گروهی بودند اما برابر آرژانتین کاری نتوانستند انجام دهند."

لیزارازو که سابقه ۹۷ بازی ملی‌ دارد می‌‌گوید:"آنها در انتخاب بازیکنان چند انتخاب هوشمندانه داشتند. شروع دیمیکیلیس در دفاع و حرکات بیگلیا و همچنین قدرت ماسچرانو در خط جلویی دفاع آنها عالی‌ است. همه این انتخابات تعادل را به تیم آرژانتین هدیه داده است. آنها مقابل بلژیک و هلند خوب بودند.

"آنها دی ماریا را ندارند اما با غیبت وی آنها لیونل مسی را دارند که بسیار موثر است و می‌‌تواند تاریخ خود را بنویسد. هیگواین در چند بازی اخیر خوب بوده است و حالا اگوئرو هم دوباره حضور دارد."

نظرات 4 + ارسال نظر
tarafdar شنبه 21 تیر 1393 ساعت 23:21

لیزا چرا اینجوری شده! ما قهرمانیم

سپ مایر یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 01:03

ما باید قهرمان بشیم امیدوارم قهرمان بشیم تا هرچی طرفدار آرژانتین هست رو حالشو بگیرم و خیتشون کنم امیدوارم آلمان قهرمان بشه

لیلی یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:08

ب امید قهرمانی آرژانتین...

رضا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:28

آلمان رو سوراخ میکنیم.
وقت انتقام اشکهای مارادونا فرا رسیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد