وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فریدل: مانوئل نویر بهترین دروازه بان دنیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برد فریدل، دروازه بان سابق تیم ملی آمریکا، معتقد است که مانوئل نویر مطمئنا بهترین دروازه بان حال حاضر دنیاست.

فیفا شب گذشته فهرست نامزدهای بهترین دروازه بان جام جهانی را معرفی کرد که در آن نام نویر در کنار سرخیو رومرو و کیلور ناواس دیده می شود اما فریدل تردیدی ندارد که این عنوان باید به نویر برسد.

او به سایت گل گفت:" مانوئل نویر از نظر من بی تردید بهترن دروازه بان تورنمنت است.من همیشه در مورد دروازه بانها به ثبات آنها دقت می کنم.اگر همه مشخصات دروازه بانها را در نظر بگیریم ، از شوت گیری تا سانتر ها تا بازی خوانی و شروع مجدد ، به نظر من او در حال حاضر در دنیا بهترین است.

به نظر من سه دروازه بان دیگر نیز عالی بودند ، اما در یک سطح پایین تر از نویر.فکر می کنم هوگو لوریس ، کلودیو براوو و کیلور ناواس در رده بعدی بودند.

بعد از این چند دروازه بان بودند که در یک بازی نمایش استثنائی داشتند.تیم هاوارد و نمایش خیره کننده اش دربرابر بلژیک یکی از این موارد بود.نمایش رییس ام بول در برابر آلمان و همچنین نمایش گیرومو اوچوآ در برابر برزیل نیز از این دست است.

مهارهای فوق العاده زیادی نیز در این جام وجود داشت.نمی توان فقط یکی را به عنوان بهترین نام برد.من مهار ضربه سر نیمار به وسیله اوچوآ را دوست داشتم.همچنین وقتی رییس ضربه لام را با نوک انگشتانش از کنج راست دروازه درآورد.همچنین عکس العمل نویر در برابر ضربه پائولینیو در حالی که آنها چند گل جلو بودند ، استئنائی بود.

یکی از بهترین مهارهای جام که خیلی از آن صحبت نشده است ، در همان ابتدای جام و در بازی اروگوئه – کاستاریکا اتفاق افتاد.اروگوئه شوتی زد که به وسیله ناواس دفع شد، اما این توپ پیچ خورد و ناواس به سختی آن را از روی شانه چپ خود به بالای دروازه فرستاد. مهار فوق العاده ای بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد