وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پله: شانس آلمان بیشتر از آرژانتین است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،"مراورید سیاه" فوتبال برزیل معتقد است که مسی بازیکن خوبی است، اما کامل نیست. او شانس آلمان برای قهرمانی را بیشتر از آرژانتین می داند. 
 لیونل مسی در این چند سالی که در ترکیب آبی-اناریها به میدان رفته به هر افتخاری که می خواسته دست یافته است. او چهار بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است و از این حیث رکورددار است. مسی با تیم ملی فوتبال آرژانتین هم در جام جهانی 2014 برزیل خوش درخشیده و به فینال راه یافته است تا در آستانه قهرمانی در جام جهانی هم باشد. با این حال به نظر می رسد که پله بازی مسی را نمی پسندد، چرا که معتقد است او بازیکنی کامل نیست.

به نقل از ایسنا، اسطوره فوتبال برزیل که سه بار با این تیم قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد، گفت: مسی بازیکن خوبی است، اما کامل نیست. من درباره این که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است یا نه نظر متفاوتی دارم. بدون شک مسی بازیکن خوب و شاخصی است. من همچنان که بازی مارادونا و دی استفانو را دوست داشتم بازی مسی را هم دوست دارم.

"مراورید سیاه" فوتبال برزیل درباره عملکرد تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی 2014 برزیل، گفت: برزیل تا قبل از نیمه نهایی خوش درخشید و شاگردان اسکولاری بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند اما این تیم برابر آلمان شکست کابوس واری داشت و رویای همه برزیلی ها بر باد رفت. اصلا نمی توان این شکست را تفسیر و یا توجیه کرد. هیچ کس انتظار چنین شکستی را نداشت. پیش از آغاز جام جهانی هم گفتم که آلمان یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی است و این اتفاق الان رخ داده است و این تیم به فینال راه یافته و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد. بدون شک یکی از ناکام های بزرگ جام جهانی تیم ملی فوتبال اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی است که حتی نتوانست جواز صعود از مرحله گروهی را به دست آورد.

پله درباره عملکرد ماتادورها گفت: متاسفانه اتفاق بسیار تلخی برای اسپانیا قهرمان دوره پیش رخ داد چرا که آنها حتی نتوانستند از مرحله گروهی هم صعود کنند، اما دوباره تکرار می کنم که اسپانیا قهرمان باقی خواهد ماند.

دو تیم آلمان و آرژانتین به فینال جام جهانی 2014 برزیل راه یافته اند و یکشنبه برابر هم صف آرایی می کنند. پله درباره این سوال که کدام یک از دو تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد این گونه پاسخ داد: به نظر من آلمان شانس بیشتری دارد. این تیم در برزیل بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است و شایسته کسب عنوان قهرمانی است.

نظرات 17 + ارسال نظر
فریبرز یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 11:42

خداکنه که قهرمان شیم، اگه خدایی ناکرده قهرمان نشیم بدترین روز زندگیم رغم میخوره. ای خدا یعنی میشه امشب جام رو روی دستان لام ببینم؟

لیلی یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:57

ب امید قهرمانی آرژانتین

مهدی یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:12 http://www.robben.loxblog.com

خفه بابا(با نظر بالایی ام) من مطمءنم که آلمان قهرمانه.

mohammad یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:22 http://bayern.blogsky.com

آرژانتین حتما بازی را میبنده که گل نخوره و چشم به ضد حملات داره ولی آلمان اگر باهوش باشه میتونه از پس آرژانتین بر بیاد من که خیلی امیدوارم

pepeto یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:25

این جام برای تیمی هستش که هم برنامه داشته باشه و هم لیاقت
نه تیمی که به زحمت با کمک داور بالا اومده

الان تمام اونایی که اول پرتقالی بودن بعد شدن اسپانیا ....فرانسه بعد برزیل الان هم شدید آرژانتین

از فردا صبح هم که از خواب بیدار میشد همه آلمانی میشن
مثل آفتاب پرست رنگ عوض می کنن

این یه تیم یه نفره نیست آلمانه همه با هم یه تیم هستن


آینده ازان ماست

فقط آلمان لیاقت و شایستگی قهرمانی جهان رو داره و بس

محمد یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:48

این لیلی رو یکی بگیره اخه تو که دختری تو رو چه به فوتبال اصلا اسم بازیکنای ارژانتینو نمیتونه بگه بعد میگه ارژانتین قهرمان میشه نه اخه شما به من بگید تیمی که به سختی ایرانو در دقیقه نود اونم با شوت مسی میبره در حالی که ایران میتونست چهار تا به ارژانتین بزنه تیمی که همه بازی هاشو با یه اختلاف اونم به سختی برده و دو تا از بازی هاشم به پنالتی کشیده شده میشه قهرمان جام جهانی حالا شما وایستا ارژانتین امسال خیلی شانس اورده تا رسیده اینجا با هر تیمی هم که بازی کرده با ضعیفا بازی کرده اونم به سختی تونسته با اختلاف یک گل ببره تازه بعضیاشم که دیگه خودتون میدونید پنالتی شده بوده تنها بازی سختیکه انجام داده بودن با هلند بود که رسید به پنالتی بعد اونم اشتباه فان خال بود که دروازه بان رو تعویض نکرد و گرنه الان تو فینال به جای اون ارژانتین مضخرف باید هلند و المان بازی میکردن که نشد اگه با هم بازی میکردن حد اقل فینال یه هیجانی میگرفت وایستید وقتی که المان ارژانتین و اون مسی مضخرفو زیر پاش له کرد اون وقت بگید ارژانتین قهرمانه اخه اینوبچه هم که باشه میدونه المان قهرمانه المان از اون اولش با تیمای سختی بازی کرد با پرتغال چهار هیچ برد برزیل رو هفت یک برد اما ارژانتین چی ؟؟ با ایران بازی کرد یک هیچ اونم به سختی و با بوسنی دو یک اونم به سختی با نیجریه سه دو اونم به سختی با هلند به پنالتی کشید اونم به سختی با کاستاریکا به پنالتی بعد یه دونه هم با سویس بود اونم به سختی همه رو از این دم شانسی بردن حالا امشب قیافه های هوادارای ارژانتین دیدن داره بشینید و افسوس بخورید عوضش ما طرفدارای بایرن و المان میشینیمو حالشو میبریم مگه نه دوستان حالا لیلی خانوم با این چیزایی که گفتم کی میبره حالا هی بگو ارژانتین قهرمانه به امید این که لام جامو ببره بالا به امید این که المان قهرمان بشه و چشم طرفدارای ارژانتین کور بشه و السلام و علیکم و رحمه الله و برکاته من محمد هستم کوچیک شما از اون طرفدارای سرسخت بایرن و المانم

احسان یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:06

واقعا محمد گل گفتی دوستان این متنی رو که محمد نوشته نگاه کنید اصلا معلومه پله هم میگه المان قهرمانه

RIBERY یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:09

Shak nakonid alman ba hamun dalila ke mohamad avord ghahramane

سعید یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:23

بچه ها این که لیلی نیس مجنونه< از مجنونم که همچین این حرفای بعید نیس

Mannschaft یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:26

همون نیمه اول دخلشون اومده، بهتون قول می دم تکلیف بازی توهمون نیمه اول روشن میشه، راستی لیلی پس شیرفرهاد کجاست؟ مگه برره ای ها هم می فهمن فوتبال چیه؟

امشب فیلیپ لـــــام = جـــــام

amir یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 17:33

محمد جان یه چیزی نوشتی که هیچ حرفی نداره عالی گفتی همه دلیلا رو اوردی دمت گرم معلومه از اون طرفدارای سرسختی

$$ سعید یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 17:41

هیچ تیمی المان نمیشه

$$ سعید یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 17:42

خدا کنه ببریم خدا کننههه

kave یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 17:47

تیم المان صد در صد با همون گفته هایی که محمد گفت قهرمانه

سپ مایر یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 20:08

ما باید قهرمان بشیم من از هفت سالگی عاشق آلمان بودم و هستم.محمد خیلی خوب گفتی آرژانتین با کمک داور و با سختی اومده به فینال مخصوصا تو پپتو خیلی حرف خوبی نوشتی الان قیافه هم کلاسیای من که طرفدار اسپانیا و آرژانتین و برزیل بودن دیدن داره کاش دوباره ببینمشون و حالشونو بگیرم همونایی که به من می گفتن گیر داده به آلمان و آلمان خوب نیست و... واونایی که می گفتن ما رئالی نیستیم ولی عشق اسپانیا هستیم.کاش یه بار ببینمشونو انتقام بگیرم

leily یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 21:43

ببخشد اقا محمد آدم ندونسته نباید حرفی و بزنه حالا شاید دختر هایه دورو برتووون فوتبالی نیستن دلیل نمیشه ب من این حرف و بزنید من کارشناسیم تربیت بدنی هست و ارشدم حرکت شناسی... اگه شما طرفدارسرسخت آلمانی هستین باش این دلیل نمیشه ب تیمه آرژانتین و ب مسی توهین کنید ب رقبا احترام بزار جوابت و فقط تووو بازی ،آرژانتینی ها میدن ن من
در زمن تو بازی آرژانتین و هلند همه با همون نگاهی ک شما ب این بازی دارین گفتن هلند میبره اما ...
Good luck

Ali-Ballack یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 22:16

به امید دیدن جام جهانی بر روی دستان کاپیتان شواینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد