وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوگی لوو: قدرت اراده شواینی بی نظیر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان، تیم قهرمان جهان از عملکرد شواینی در جام جهانی به شدت تمجید کرد.


یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان در گفتگویی با روزنامه آلمانی Bild، به تمجید از شواین اشتایگر پرداخت و گفت:"شواینی از قدرت اراده بسیار بالایی برخوردار است و من شبیه آن را هرگز ندیده بودم. به خصوص در فینال او در همه نبردهای میانه زمین شرکت می کرد و خطاهای زیادی بر روی او انجام می شد به طوری که من نمی دانستم که او دیگر توانایی ایستادن دارد یا نه، اما او دوباره برمی خواست و به بازی ادامه می داد. در حقیقت شواینی و لام هر دو تیم را به سوی افتخار هدایت نمودند."

یوگی لوو در ادامه در خصوص جانشین فیلیپ لام به عنوان کاپیتان مانشافت و این که آیا این بازوبند به شواینی خواهد رسید گفت:"من هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ام." اما در نظر سنجی که سایت این روزنامه انجام داده است، خوانندگان خواستار اهدا شدن بازوبند کاپینانی تیم ملی  به شواین اشتایگر بعد از کناره گیری لام شده اند.

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:24

خب معلومه بعد از لام ،شوانی گزینه بعدیه.این دیگه فک کردن داره

مهرسا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:29

اصلا شک ندارم شواینی هست. شواینی قهرمان و شکست ناپذیر و دلاور. ولی هنوز از رفتن لام ناراحتم به همون اندازه که هروقت یادم میاد قهرمان شدیم سر از پا نمیشناسم.

محسن اشتایگر یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 17:11

اینقدر ازم تعریف نکنید ای بابا

عشق آلمان جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 14:54

بعد از لام فقط شواینی عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد