وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نامه خداحافظی تونی کروس از هواداران بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس هافبک خلاق بایرن مونیخ پس از جنجال های فراوان سرانجام به عنوان نهمین بازیکن آلمانی تاریخ باشگاه رئال مادرید به این باشگاه پیوست.


تونی کروس با انتشار نامه ای در وب سایت شخصی خود، از همه هواداران خود در باشگاه بایرن مونیخ خداحافظی نموده است:

"من باشگاه بایرن مونیخ را به صورت رسمی ترک می کنم و از این به بعد بازیکن باشگاه رئال مادرید به حساب خواهم آمد، در بایرن مونیخ من دورانی فراموش نشدنی را پشت سر گذاشته ام و سرانجام بعد از 16 سال تصمیم به تغییر باشگاه خود بایرن مونیخ گرفته ام، که البته تک تک روزهای حضور در این باشگاه فوق العاده برای من افتخاری بوده است.

در کنار بازیکنان بزرگی نظیر فیلیپ لام، توماس مولر، مانوئل نویر، باستین شواین اشتایگر، میروسلاو کلوزه، آرین روبن، فرانک ریبری و لوکا تونی، من موفقیت های بزرگی را جشن گرفتم و خاطرات شخصی و ورزشی فراوانی از این باشگاه برای من باقی خواهد ماند. بیش از همه فتح سه گانه در سال 2013 با بایرن مونیخ برای همیشه در خاطر من باقی خواهد ماند.

علاوه بر این من اجازه داشته ام با مربیان فوق العاده ای در این باشگاه همکاری داشته ام، با اوتمار هیتسفلد، هرمان گرلند، لوئیز فن خال، یوپ هاینکس که البته با یوپ در بایرلورکوزن نیز دورانی فوق العاده تجربه کرده بودم که برای پیشرفت من در فوتبال بسیار موثر بوده است و به همین دلیل از رودی فولر مدیر ورزشی این باشگاه نیز کمال تشکر دارم.

کار با پپ گواردیولا در فصل گذشته نیز برای من تجربیات فوق العاده ای به همراه داشته است. پپ گواردیولا انسانی منحصربه فرد، مربی خاص با ایده هایی عالی است، او در پیشرفت من تاثیر زیادی داشته است، علاوه بر پپ گواردیولا که به من اعتماد کامل داشته است، من از ماتیاس سامر نیز که پیش از بایرن مونیخ در تیم های پایه ای تیم ملی آلمان نیز با او آشنایی داشته ام، تشکر می کنم.

پپ گواردیولای عزیز، ماتیاس سامر عزیز، همه دوستان عزیزم در بایرن مونیخ، من برای شما سال های موفقیت آمیزی آرزو می کنم.

بعد از اینکه من با بایرن مونیخ تمامی افتخارات موجود در سطح باشگاهی را کسب نمودم و همچنین بعد از فتح جام جهانی در برزیل، احساس کردم که زمان برای اندوختن تجربیات جدید و رویارویی با چالش های جدید فرا رسیده است و به همین دلیل تصمیم گرفتم به رئال مادرید منتقل شوم که باشگاهی اسطوره ای در تاریخ فوتبال است و همانند نیروگاهی فعال در جهان فوتبال می باشد.

رئال مادردید باشگاهی با تاریخی درخشان و آینده ای هیجان انگیز است که از بازیکنانی بزرگ و روحیه تیمی فوق العاده ای برخوردار است که توانست سال گذشته برای دهیمن بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح نماید. من از حضور در این باشگاه پادشاهی و پوشیدن پیراهن سفید آن، پیراهن اسطوره هایی نظیر آلفردو دی استفانو که متاسفانه نتوانستم با او از نزدیک آشنا شوم، امیلو بوتراگوئنو، زین الدین زیدان، رائول و الگوهای آلمانی این تیم نظیر گونتر نتزر، پل برایتنر، اولی اشتایلیکه بسیار خوشحالم و امیدوارم که بتوانم با همکاری با کادر تیم و کارلو آنجلوتی سرمربی آن باز هم بر افتخارات و شهرت این باشگاه بیفزایم.

من بی تردید باز هم با هواداران خود در آلمان هنگام بازی های تیم ملی، ملاقات خواهم داشت و از هم اکنون مشتاق این دیدارهای مجدد می باشم و دوستان خود در اسپانیا را به زودی در استادیوم سانتیاگو برنابئو ملاقات خواهم نمود."

نظرات 23 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 06:37

نمیدونستم بارسایی ها و رئالی ها انقدر ......... و ....... و .......... وچیز های دیگه هستند اخه یکی نیست بگه بی جنبه ها شما که بلد نیستید کل متن رو بخونید چرا میاید اینجا .. الکی می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟ آره با تو ام هو neymar و anti bayern
اگه آنتی بایرن پس ویوا چه تیمی ؟؟؟؟؟ پر رو

mohammad یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 07:07 http://bayern.blogsky.com

برو بدبخت حقیر.این حرفها از سوزشتون هست به خاطر قهرمانی آلمان کبیر.بایرن همیشه بزرگه و این شما هستید که ضعیف و ترسو هستید فقط و فقط متاسفم براتون

حسین روبن یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:09

16سال بایرنی بودی ولی هر کسی دوست داره تجربیات بیشتری کسب کنه...
ما همه دوست داشتیم بمونی چون مال خودمون بودی چون همینجا فوتبال یاد گرفتی.
کروس عزیز هنوز قلبم میگه دوست دارم هر چند ناراحتم ما هم ازت تشکر میکنیم بابت زحماتت.
ولی مهم تر از همه بایرنه...
ای
بدرود الماس بایرن...

آیدا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:29

یه حسی بهم می گه تو بدرد اونجا نمی خوری.بیا همینجا بمون همه افتخارات مال بایرن می شه سال دیگه ها بعد می گی چه اشتباهی کردم

Ѝαяcis❥ یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:55

رفتی دیگه .....
هــــــــــــــــی :(
امیدوارم از لحاظ شخصی موفق باشی و حسابی بترکونی ولی از لحاظ تیمی نتیجه نگیری!
فقط قهرمانی لالیگا و جام حذفی رو ببر باشه ؟!
عزیزمی :*
برو موندنت رو به اجبار نمیخوام نه هرگز من عشقو ....
هی .....................
خداحافظ ای عشق :*

s یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:00

برو احمق خدانگهدارت نباشه خودفروش بی تعصب امیدوارم هرگز بوی قهرمانی رو نبینی و امسال با بایرن بازی کنید سوراختون کنیم

MERSAD33 یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:32

جواهر بایرن بودی...... ولی دیگه نیستی

babak-19 یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:49

امیدوارم رویس بیاد بایرن هرچند که نمیاد

0 یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:57

رئال یه پیشنهاد75 میلیونی به رویس داده ما نیشستیم بازیکن اسپانیایی بگیریم سران باشگاهم که هیچ کسو نمی گیرن کاش الان ما دفاع می خواییم نمی گیریم با رفتن کروس یه هافبک می خواییم نمی گیریم فصل بعدی داغون می شیم ها ببینید کی گفتم.

آرین(سپ مایر سابق) یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:09

جواهر بایرن بود ولی حالا سنگ کلیه بایرن هست.من با رفتنش مشکل نداشتم ولی وقتی اون حرف هارو در مورد بایرن گفت(رئال بهتر از بایرن هست،رئال شماره یک هست و.....)حتی بالاک و گوتزه هم در مورد تیم سابق خود همچین چیزی نگفتن.
پس یعنی:
بی تعصب شماره یک:کروس
بی تعصب شماره دو:بالاک
کروس از بی غیرت تر و بی تعصب تر بود

mohammad یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:18 http://bayern.blogsky.com

بعد از دوازده سال این رعالی ها قهرمان شدن ببین چه قدر خودشون را گم کردن.فکر میکنید کی هستید که میگید رعال بهتره از بایرن و رعال تیم قرنه.کی گفته شما راست میگید.کی گفته رعال بهترین تیمه.شما اگر هم مقامی آوردید فقط به لطف پول بوده و گرنه شما بی عرضه ترین تیم دنیا هستید.هر تیمی رونالدو و گرت بیل و دیماریا و بنزما و ... را داشت از شما بهتر نتیجه میگرفت.پس دیگه ادعا نکنید چون هیچی نیستید.شما چه بازیکن های نامدار و بزرگی توی تیمتون بود توی این همه سال چی کار کردید.مطمعن باشید نوبت رعال هم میرسه که تحقیر بشه مثل اون شیش تایی که از بارسا خوردید و بقیه شکست هاتون.

0 یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:44

من می گم باید بازیکن خوب بگیریم در ضمن تیم قرن رئال انتخاب شده چه ما قبول کنیم چه قبول نکنیم

kahn یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:48

goh nakhor

نیک یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:07

نامه خداحافظی تم عینه ذاتت مزخرف بود کروس. یخورده غیرت و تعصب رو از لام و شواینی و مولر یاد بگیر
فاک به تو و تیم جدیدت

میرزایی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:13

بایرن جای بی غیرتها نیست
اول بالاک بعدم کروس
کروس بی غیرت رفت طویله مادرید از سرور همه تیما بهترین تیم جهان بایرن کبیر
إز بایرن بری چلسی یا رءال یا هر تیمی سلیقه ندارین

klose11 یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:46

تونی به خاطر زحماتت ازت متشکیرم اما بایرن جای بازیکنایی همچون شواینیه این که تو رفتی نه که مهم نباشه هست اما گوتزه جات بازی میکنه گوتزه نشد مولر.رفتی که رفتی اما اون حرفت خودتو از چشم ماها انداختی

آرین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 18:54

رفت پیش کفن پوش های مادریدی

hamed hd یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 20:47

خدایا عاقبت این فصل بایرنو به خیر کن الماس بایرن (تونی کروس ) که رفت ماندزوکیچ که رفت شقیری هم که رفت خاک تو سر این سه تا بازیکن شقیری دیوانه که رفته یه تیم مضخرف که معلوم نیس اسمش چیه همه اینا باید از روبن عزیز یاد بگیرن روبن جون نوکرتم به مولا

رئال مادرید دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 01:47







hala madrid

محمد دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 02:52

آفرین پسر بعد از مدتی تو رئال جا میفتی و میری به همین تایر مونیخ گل میزنی و جیگرت حال میاد

amirreza13 دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 17:43

دوستان ببینم هر کی از بایرن رفت اخ شد؟؟؟!!!!

یعنی اگه شما بچه ها زمان رومینگه و برایتنر و... بودید چی کار میکردین؟


آلمانی همیشه آلمانی میماند و در قلب ها ماندگار

مثل کاپیتان بالاک که همیشه در قلب هواداران واقعی فوتبال آلمان ماندگار


نه کسایی که دو سه سال تازه اسمشون رو گذاشتد هوادار فوتبال آلمان...



کروس هم دوست داشتنی تر میشد اگر میماند ولی رفت و موفقیتش آرزوی آلمانی دوستانش

Seyed Mahdi دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 19:07

هر کی بود که شونزده سال در کنار لام و شواینی و ریبری بازی میکرد کنار فوتبال یکم غیرت یاد میگرفت

محمد دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 19:54

اخه همین تایر مونیخ هم که همش از دورتموند و شالکه و...... داره بازیکن میگیره شما چرا دارین خودتونو میزنین پوووووول گرفته رفته مجانی که نرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد