وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باداشتوبر: می‌دانستم که بلاخره مصدومیتم بهبود خواهد یافت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر باداشتوبر، مدافع بایرن مونیخ که پس از 18 ماه به میادین بازگشته است مصر است که می‌دانسته بلاخره می‌تواند دوباره در لباس بایرن مونیخ حاضر شود.

مدافع 25 ساله از سال 2012 مصدوم شده بود، روز جمعه موفق شد پس از 2 سال در دیدار دوستانه مقابل رد بارونز به میدان برود.

او در مصاحبه با سایت بایرن گفت: " هیچ شکی نداشتم که می‌توانم مصدومیتم را پشت سر بگذارم. همیشه می‌دانستم که اینجا شانس بازی کردن بدون درد را خواهم داشت. همیشه به آینده امیدوار بودم و متمرکز بودم. فشار شدیدی به زانویم نمی‌آورم. از تمرینات لذت می‌برم و می‌خواهم پیشرفت کنم. احساس خوبی دارم و اگر به فصل پیش نگاه کنم و خودم را با امروز مقایسه کنم. امیدوارم به این روند ادامه دهم و ببینیم که چگونه می‌شود."

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:42 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه دیگه مصدوم نشی و زودتر آمادگی کامل را به دست بیاری.اما بایرن هنوز هم به یک مدافع خوب و عالی نیاز داره

klose11 یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:40

هیچ وقت دفاع وسط مطمئنی نبودی اما دوس دارم دیگه مصدوم نشی و فکر میکنم با اظافه شدن تو به تیم کمی سرعت دفامون بره بالا

Ali-Ballack یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 18:54

خدا رحم کنه این اومد باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد