وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: بوندسلیگا قصد تخریب بایرن را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ کارل هاینس رومنیگه از عدم وجود همبستگی در فوتبال آلمان گله میکند. وی از اینکه بازیکنان بعد از جام جهانی فرصت کمی برای استراحت و ریکاوری دارند اظهار نارضایتی می کند.

کارل هاینز رومینیگه از شروع فصل جدید بوندسلیگا با فاصله ی اندکی بعد از جام جهانی انتقاد می کند. وی معتقد است بازیکنان بایرن در آماده سازی دچار مشکل خواهند شد.

فصل جدید بوندسلیگا با فاصله ی 6 هفته بعد از فینال تیم ملی آلمان مقابل آرژانتین با بازی بایرن مونیخ و وولفسبورگ آغاز می شود.

از آنجایی که هفت نفر از بازیکنان بایرن در ترکیب یواخیم لو در برزیل حضور داشته اند، رومینیگه متاسف است که دیگر تیم های آلمانی از تصمیم او برای به عقب انداختن بازی های بوندسلیگا حمایت نمی کنند:"« سه هفته برای استراحت خیلی کم است و دو هفه آماده سازی نیز کافی نمی باشد. بین مدیران تیمهای بوندس لیگایی آن همبستگی دیده نمی شود. در دیدار مدیران من از آنها خواستم که بوندسلیگا به جای 22م در 29م آغاز شود، اما آنها این پیشنهاد را نپذیرفتند. آنها معتقدند که این تنها راهی است که می توان بایرن را با مشکل رو به رو کرد. زین پس  با تیم های دیگری که آنها هم بازیکنان زیادی در جام جهانی داشته اند اما این پیشنهاد را نپذیرفتند همکاری نخواهم کرد، منظورم تیم دورتموند است، از تیم آنها هم هشت یا نه بازیکن در برزیل حضور داشته است." 

اما یواخیم واتسکه به شدت با این پیشنهاد رومنیگه و مونیخی ها مخالف و در برابر آن موضع گیری نمود او در این باره می افزاید: "بایرن مونیخ تنها از بازیکنان آلمانی تشکیل نشده است و بسیاری از بازیکنان خارجی سطح بالا نظیر داوید آلابا، فرانک ریبری و روبرت لواندوفسکی در این تیم حضور دارند که اصلا در جام جهانی بازی نکرده اند. فدراسیون فوتبال آلمان نیابد با پیشنهاد مونیخی ها موافقت نماید و شروع لیگ را به تعویق بیاندازد."

این صحبتها در حالی عنوان می شود که تیم کنونی بایرن در فینال جام جهانی از 5 نماینده ثابت (نویر-شواین اشتایگر-بواتنگ-مولر و لام) و یک بازیکن تعویضی (گوتزه) بهره میبرد و آرین روبن دیگر نماینده مونیخیها هم تا روز آخر و در دیدار رده بندی در ترکیب تیم ملی هلند حضور داشت و در این رقابت به میدان رفت در حالیکه باشگاه بورسیا دورتمند دارای تنها یک نماینده (متس هوملس ) بود که تا روزهای پایانی و در رقابت فینال به میدان بازی قدم گذاشت و بازی نمود.

رودی فولر هم از دیگر کسانی بوده است که با این پیشنهاد مونیخیها مخالفت نموده است و بدین ترتیب روابط دو باشگاه بزرگ آلمانی بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند به نظر می رسد همچنان مانند قبل سرد دنبال خواهد شد.

اگر رومینگه بتواند حرف خود را به کرسی بنشاند، فصل جدید بوندسلیگا به جای 22 آگوست در تاریخ 29 آگوست آغاز خواهد شد. این تغییر احتمالی به علت خستگی بازیکنان تیم ملی آلمان ناشی از حضور در جام جهانی است.

بایرن بیشترین تعداد بازیکنان یک تیم در جام جهانی را داشت و نه تن از بازیکنان این تیم در همه بازی های ممکن به میدان رفتند. جام جهانی نیز در تاریخ 13 جولای به پایان رسید و بوندسلیگا نیز در کمتر از 40 روز، بعد از این رخداد آغاز خواهد شد. بایرن مونیخ در فصل گذشته موفق شد با اختلافی 25 امتیازی مقتدرانه به قهرمانی برسد؛ همچنین باواریایی ها موفق شدند در فینال جام حذفی با شکست دورتموند به دو گانه برسند. به همین دلیل بایرن باید در تاریخ 13 آگوست نیز در بازی سوپر کاپ آلمان به مصاف دورتموند برود. اولین بازی جام حذفی نیز در تاریخ 17 آگوست برگزار خواهد شد و باید دید که آیا با درخواست بایرنی ها، مبنی بر تعویق شروع لیگ موافقیت خواهد شد یا خیر.

تیم اول فوتبال آلمان  با فروش تونی کروس و ماریو مانزوکیچ به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پول خوبی بدست آورد، اما مدیر این باشگاه معتقد است که پپ لزومی به ایجاد یک تغییر بزرگ در تیم نمی بیند:" من مطمئن نیستم که بخواهیم بازیکن دیگری را بخریم.مسلما برای باشگاه بهتر است که فصل را با اندک هزیتنه به پایان برساند اما بی شک برای کیفیت بهتر بایدهزینه کرد. گواردیولا از تیم کنونی راضی است و ما باید مراقب باشیم که رقابت غیر ضروری بین بازیکنان خیلی زیاد نشود."

رومنیگه در پایان ابراز امیدواری کرد که بوندسلیگا هم همانند سایر باشگاههای بزرگ اروپایی بتواند درآمد زایی خوبی از پخش تلویزیونی داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد