وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: مربیگری کروس برای من یک افتخار بود؛ می خواستم او بماند اما تصمیمش را گرفته بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن امروز در یک نشست خبری در مورد تیم ملی اسپانیا و انتقال تونی کروس صحبت کرد.

وی در این کنفرانس گفت: "شکست اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی بسیار تلخ بود اما خوشبختانه فدراسیون فوتبال اسپانیا با ابقای دل بوسکه تیزهوشیش را نشان داد. کسی به اندازه او نمی تواند به تیم اسپانیا کمک کند. تکرار افتخارات دل بوسکه بسیار دشوار است. توجه داشته باشید که بازیکنان اسپانیا در مقایسه با سال 2008 مسن تر شده و هیچ چیز شبیه به آغاز آن دوره پر افتخار نیست. زمان عوض شدن نسل فرارسیده است."

وی ادامه داد: "در اسپانیا بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی داریم که می توانند زیر نظر دل بوسکه عصر جدیدی در فوتبال اسپانیا را آغاز کنند. هرچند در شان اسپانیا نبود که با دو باخت از دور رقاب تها حذف شود ولی باید به این بازیکنان که همه چیز را فتح کرده اند احترام گذاشت."

پپ سپس در مورد انتقال کروس به رئال گفت: "برای من مربیگری بازیکنی همچون کروس یک افتخار بود. به او و خانواده اش بابت این انتقال تبریک می گویم و برای او در رئال بهترین ها را آرزو می کنم. او فصل گذشته به بایرن کمک های زیادی کرد. در ابتدای فصل در مرکز زمین مشکلات زیادی داشتیم اما هر زمان که به او نیاز داشتم در خدمت تیم بود. چند بار سعی کردم که او را برای ماندن متقاعد کنم اما او را درک می کنم. او جوان است و می خواست دنیای دیگری را تجربه کند. این تصمیمی بود که او گرفت و ما باید به آن احترام بگذاریم. امیدوارم در مادرید روزهای خوبی داشته باشد."

نظرات 9 + ارسال نظر
shahab پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 21:04

قابل توجه کسایی که میگفتن پپ میخواسته ایشون بره !!!!حالا دیدین که اصلا اینجور نبود و مشخص شد که جناب آقای کروس خواست بره رئال که به اصطلاح پیشرفت کنه و واقعا هم باید به تصمیمش احترام بذارین فش ندین خواهشا اینکه شخصیت خودتونو میبرین زیر سوال به هر حال همه ناراحتن یه بازیکن مث کروس تیم بایرن رو ترک کنه بره تیمی که در رقابت با بایرن اما فوتبال حرفه ای هستش یه بازیکن یه روز اینجاس یه روز جای دیگه ولی در کل با احترام حرف بزنیم با تشکر

viva پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 21:14

از کروس نباید انتظار بیش تری داشت اخه یه رگش ایتالیایی ست

فینال یوفا امسال میبینیمت کروس

صالح پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 22:09 http://68838

اگر گواردیلا می خواستش و باشگاه خیلی از نظر مالی غنی هست پس چرا رفت مگر نه که برسر قراردادش به مشکل خورد شاید هم بهانه بود گواردیولا برای رفتنش خود کامگی کروس بود هم بایرن قدرش رو ندونست هم پپ نخواستش

رخش پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 23:35

به درک که رفت حیوون

Hamed_Hamdast جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 00:49

متاسفم برای بعضی ها
که به اسم طرفدار میان شخصیت خانوادگیشونو زیر سوال میبرن میرن

mohammad جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 09:36 http://bayern.blogsky.com

حالا که دیگه رفته و مهم نیست.فقط خداکنه بایرن امسال فصل خوبی را سپری کنه.

:-) جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:02

پپ کروس رو نمیخواست... این هم بازی رسانه ایشه!
در مورد زلاتان هم جلو دوربین و خبررنگارا یه چیزی میگفت، بعد یه جور دیگه رفتار می کرد!

Ali-Ballack جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 17:01

لعنتیه دروغ گو. تو نمیخواستی کروس بمونه چون با کروس نمیتونستی زیر فشار منتقدین به تیاگوه بازی بدی. اگه میخواستیش دستمزدش رو که نصف تیاگوهه به درد نخور بود بالا میبردی. تو با زلاتان هم همین کارو کردی. پس دیگه حنا گندیدت واسه ما رنگی نداره. امیدوارم تیم محبوبم از شر مافیا کثیف اسپانیا خلاص بشه.

محسن جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 18:17

بعضی ها یه جور حرف می رنن انگار تو باشگاه بایرن پستی چیزی دارن, خود کروس گفت من ارزوم بوده که توی ریال بازی کنم, تازه پپ فک نکنم موفقیت تیمش به بازی دادن به تیاگو بفروش, و کروس یه بازیکن خیلی بزرگ در سطح جهانی و من واسش آرزوی موفقیت می کنم چون میدونم یکی از بازیکنایی که قرار تو یورو 2016 قرار برای قهرمانی ژرمن ها بجنگه, زنده باد کروس زنده باد بایرن, زند باد آلمان, زنده باد همه بازیکنای آلمانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد