وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن تا ماه اکتبر برای والدس صبر می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد تصمیم بایرن مونیخ مبنی بر به خدمت گیری ویکتور والدس جدی است.

چندی پیش اخباری مبنی بر علاقه بایرن به جذب ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا که اکنون بازیکن آزاد است، منتشر شد و حالا جزئیات جدیدی درباره این موضوع مشخص شده اند. ظاهرا قهرمان بوندسلیگا قصد دارد برای مشخص شدن چگونگی وضعیت مصدومیت والدس از ناحیه رباط صلیبی و روند بهبودی او، تا ماه اکتبر صبر کند.

موندو دپورتیوو گزارش داده است که بایرن در ماه اکتبر رسما برای جذب دروازه بان سابق بارسلونا تلاش خواهد کرد. به گفته پزشکان، مصدومیت والدز 32 ساله به زودی کاملا خوب می شود اما شاید بازگشت والدس به فرم پیشینش برای گواردیولا سوال برانگیز باشد.

ویکتور والدس سال گذشته رسما اعلام کرد که در تابستان جاری بارسلونا را ترک خواهد کرد، او سپس در تست های پزشکی باشگاه موناکو رد شد. باید تا ماه اکتبر صبر کرد و دید آیا به تعداد اسپانیایی های بایرن مونیخ افزوده خواهد شد یا خیر.

نظرات 8 + ارسال نظر
1.BUNDESLIGA چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 16:08

باور کنید تام اشتارکه از والدز بهتره.نیازی به خریدش نداریم

مسعود چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 16:18

سلام
دوستان من برای وبلاگم خیلی زحمت کشیدم.
لطفا هواداران آلمانی بیان و از وبلاگ من بازدید کنن و با نظراتشون بنده رو به ادامه کار در وبلاگ کمک کنند.
http://bundesliga-news.blogsky.com/
دوست دارم شما و طرفدار آلمان
مسعود

مسعود چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 16:19

سلام
دوستان من برای وبلاگم خیلی زحمت کشیدم.
لطفا هواداران آلمانی بیان و از وبلاگ من بازدید کنن و با نظراتشون بنده رو به ادامه کار در وبلاگ کمک کنند.
http://bundesliga-news.blogsky.com/
دوست دارم شما و طرفدار آلمان
مسعود

mojtaba چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 16:49

حالا فرم قبلیش مگه چه گهی بود که میخاد بهش برسه؟
من نمیدونم چرا یکی یکی داره اینارو میخره یهو فله ای بنجلای بارسا رو بخره تموم شه بره پی کارش دیگه...فله ای ارزون ترم حساب میکنن...

تیرداد چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 17:36

حالا خرید مفتکی یه بازیکن چه اشکالی داره که همه جبهه می گیرند؟ تا جایی که من میدونک بازیکن آزاده مثل لوا

mohammad چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 18:27 http://bayern.blogsky.com

بازیکن آزاد هم که باشه اصلا خوب نیست.امیدوارم نیاد.یک دروازه بان جوان و آلمانی بیارن

sirsir چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 18:45

انصافا خرید خوبیه واسه ذخیره نویر والدز هم تجربه داره هم سوتی میده ولی خدایش دروازبتان خوبیه

tarafdar چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 23:41

اصلا خرید خوبی نیست.فقط رصد داخلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد