وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: بایرن به من باور دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وینگر آینده دار باوارایی ها، ضمن تایید ماندنش در بایرن مونیخ به صحبت درباره رابطه خوب خود با باشگاه پرداخت.

چندی پیش شایعات زیادی مبنی بر خروج ژردان شقیری از آلینز آرنا منتشر شده بود، اما مدتی بعد برادر و مدیر برنامه های او تایید کرد که شقیری در بایرن خواهد ماند. ژردان اکنون طی مصاحبه ای خود نیز این موضوع را تایید کرد، وی می گوید از حضور در بایرن خوشحال و راضی است: "تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارم و همیشه بهترین بازی خود را برای بایرن انجام می دهم. باشگاه به من باور دارد و من نیز به باشگاه اعتماد دارم، بنابراین در آلینز آرنا خواهم ماند."

شقیری در ادامه صحبت هایی خود درباره جدایی تونی کروس از بایرن مونیخ گفت: "من فکر می کنم تونی بازیکن خوبی است. او تیمش را تغییر داد، اما ما در پست او بازیکنان زیادی داریم. در روند تیم هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد."

بازیکن سوئیسی باوارایی ها در پایان گفت که هنوز فرصت لازم دارد تا به آمادگی کامل برسد: "من تازه کارم را شروع کردم و به تیم اضافه شده ام. باید تمرینات زیادی انجام دهم تا به آمادگی 100 درصد برسم. وقتی همه بازیکنان و ملی پوشان آلمانی باز گردند آن موقع برای فصل جدید آماده می شویم."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 05:49

منم تو رو باور دارم جردن

مسعود یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 08:07 http://bundesliga-news.blogsky.com

سلام خدمت طرفدار های بوندسلیگا
وبلاگ اخبار بوندسلیگا آپدیت شد
بیاید و از اخبار داغ لذت ببرید!!!
منتظر نظرات گرمتون هستیم
bundesliga-news.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد