وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رینا تست پزشکی را با موفقیت به پایان رساند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، په په رینا دروازه بان اسپانیایی، عصر پنج شنبه آزمون پزشکی را زیر نظر دکتر ویلهلم مولر با موفقیت به پایان رساند تا روز جمعه قرارداد 3 ساله ی خود را با بایرن نهایی کند. این دروازه بان 31 ساله که از لیورپول به باواریا آمده، حضور در یکی از بزرگ ترین تیم های دنیا را مایه ی مسرت خود دانست.

کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه در این مورد گفت: "پپ یک دروازه بان در حد و اندازه ی مانوئل نویر می خواست که بتواند تیم را در تمرینات و بازی های پیش فصل همراهی کند. همیشه فرصتی این چنین نصیب شما نمی شود که دروازه بانی با این سطح از کیفیت و تجربه پیدا کنید که حاضر باشد به عنوان دروازه بان دوم در تیم فعالیت کند."

رینا تنها 18 سال سن داشت که به بارسلونا پیوست و از سال 2000 تا 2002 در این تیم بازی کرد. پس از 3 فصل حضور در ویارئال، رینا به لیورپول پیوست. او به همراه تیم ملی اسپانیا در سال های 2008 و 2012 قهرمان یورو و در سال 2010 قهرمان جام جهانی شده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
بایرن بلیان جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 16:55

امیدوارم بتونه در بازیهایی که مانویل به هر دلیل بازی نمیکنه خوب از دروازه بایرن حراست بکنه ایشالا

tarafdar جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 23:28

واقعا به همچین خریدی نیاز داشتیم.فکر مصدومیت نویر همه رو میترسوند

Mannschaft شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:14

امیدوارم که خاطره خوشی از خودش تو بایرن بجا بزاره، پپ داره بایرن رو تبدیل می کنه به بارسای مقطعی از دهه 90 و 2000 که دو مربی هلندی (یوهان کرایف و فرانک ریکارد) این تیمو تبدیل به تیم ملی هلند کرده بودند! حالا هم پپه رینا چهارمین اسپانیایی بایرنه که این تعداد اسپانیایی در بایرن تابحال سابقه نداشته!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد