وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: مهم موفقیت بایرن است، نه بازی کردن من

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته، مدافع برزیلی بایرن مونیخ، اعلام کرد که نگران از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم، با بازگشت هولگر بداشتوبر، نیست و تاکید کرد که هر تصمیمی که پپ گواردیولا بگیرد را خواهد پذیرفت.

بداشتوبر بعد از یک مصدومیت طولانی مدت، به تمرینات بایرن برگشت و دانته بیش از اینکه نگران از دست رفتن جایگاهش درترکیب اصلی باشد، از بازگشت هم تیمی اش خوشحال است.

او به کیکر گفت:" اینکه من چه می خواهم زیاد مهم نیست. من تا زمانی که بایرن پیروز شود، خوشحال هستم؛ فارغ از اینکه بازی کنم یا نه. موفقیت تیم مهمترین مسئله است.

من از بازگشت بداشتوبر واقعا خوشحال هستم؛ نه تنها به این دلیل که رقیب من در قلب خط دفاعی است، بلکه به دلیل اینکه یک بازیکن خوب است. بازگشت به میادین بعد از مدتی طولانی غیبت فوق العاده است. من اینجا هستم تا به او کمک کنم. اگر سرمربی تصمیم بگیرد که او در ترکیب اصلی قرار بگیرد، برای او بهترین ها را ارزو می کنم."

دانته همچنین در مورد دیدار سوپرکاپ آلمان مقابل دورتموند، گفت:" دیدارهای ما مقابل دورتموند همیشه مهم است. ما باید چنین دیداری را جدی بگیریم. هواداران انتظار ندارند که نتیجه ای به جز پیروزی کسب کنیم. دورتموند تیم بزرگی است و ما مطمئنا این دیدار را ساده نمی گیریم."

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 16:59 http://bayern.blogsky.com

حالا که رافینیا و تیاگو مصدومن بعید نیست گواردیولا بواتنگ را بزاره دفاع راست و دانته و بادشتوبر را بزاره دفاع وسط و لام هم بره هافبک دفاعی در کنار شواینی.امیدوارم هر کاری پپ میخواد انجام بده به نفعمون تموم بشه. ولی دانته و رافینیا را هیچ وقت قبول نداشتم و ندارم

ivan دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 18:43

من هم واقعا موافقم. تنها بازیکن یکمی کلاس پایینمون رافینیاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد