وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میروسلاو کلوزه از فوتبال ملی خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماشین گلزنی آلمان ها در جام جهانی، سرانجام از فوتبال ملی خداحافظی کرد.


به گزارش فدراسیون فوتبال آلمان، این مهاجم سی و شش ساله باشگاه لاتزیو، پس از کسب عنوان آقای گل تمام ادوار تاریخ جام جهانی، تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت. کلوزه که در 137 بازی ملی، 71 گل به ثمر رساند، در مورد تصمیمش گفت:

"با قهرمانی جهان در برزیل، رویای کودکی ام محقق شد و من خوشحال و مفتخرم که در تیمی بودم که توانست چنین موفقیت بزرگی را به فوتبال آلمان، هدیه کند. لحظاتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در تیم ملی سپری کردم. چند هفته قبل، دوباره چنین افتخاری نصیبم شد. فکر می کنم حالا، بهترین زمان برای خداحافظی از تیم ملی باشد."

"می خواهم در اینجا از فدراسیون فوتبال آلمان، رییس فدراسیون، بازیکنان، هواداران و البته سه فردی که در طول این 13 سال، مربی من در تیم ملی بودند، تشکر کنم. به خصوص از یواخیم لو تشکر می کنم که همیشه به من اعتماد داشت و احترامی دو جانبه، در صحبت های ما بود. در هر صورت دیگر همکاری ما به پایان رسیده است."

نظرات 17 + ارسال نظر
Nima Muller دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:04

با خیال راحت برو مرد
توماس با ماست

آرین دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:16

مرد بزرگی بودی.خوش آمدی و خوش رفتی

فرشته دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:29

خداحافظ همیشه در قلب ما خواهی بود، تو سهم زیادی در قهرمانی آلمان داشتی ممنون موفق باشی دوست من

رامین دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 21:20

میرو جان خسته نباشی.آقای گل جهان همیشه در قلب ما خواهی بود.

آرین دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 21:34

می خواستم بدونم بازی سوپر کاپ آلمان رو تو شبکه سه یا ورزش میده لطفا جوابمو بدید

alisaor دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 22:18

زنده باد کلوز
زنده باد آلمان

مهرسا دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 22:48

بخدا الان که دارم پست بذارم اشک تو چشمام جمع شده! من شیفته میرو هستم. جانبداری من 12 سال پیش اول با عشق به میوسلاو شروع شد. چطور میتونم ببینم که بازیکن رویایی من داره از فوتبال ملی خداحافظی میکنه. هر چند میدونم که بالاخره باید میرفت. میروسلاو واقعا گل کاشتی. بی نطیر هستی و در تاریخ فوتبال آلمان کم نظیری. یادت همیشه در ذهن هواداران مانشافت خواهد ماند.

oliver kahn دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 23:23

داحت برو که دراکسلر و مولرو داریم خیلی دلم میخواد گریه کنم بهترین باشخیصت تدین مرد دنیااااااااااا میروووووووووو کللللللللوزه

m.m دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 23:47

خدا حافظ کلوزه همیشه به یادت هستم.دوست گرامی بازی سوپر کاپ ساعت 21:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

mohammadhosein سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 03:22

هر چقدر از بزرگیت حرف بزنم بازم کمه در حقت میرسلاو جان...واقعا مردی...خوش باشی و موفق...همیشه در قلب تک تک ما میمونی
عاشقتم ....بچه ها خواهشا" اگه میشه یکی جواب ما رو بده...واقعا دیدار سوپر کامپ از شبکه3 پخش میشه؟؟؟،

المایرن سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:37

درود بر کلوزه.تاریخ ساز شدی.

m.m سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 12:06

دوستان گد.رامی سوپر کاپ ازشبکه سه پخش می شود این را در سایت (برنامه نود)دیدم.

m.m سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 14:57

دوستان گرامی سوپر کاپ ساعت21:30است ولی 20:30برابر است با ساعت کشور المان.

الیور کان سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 15:12

دوست عزیز اشتباه نکنید ساعت ایران از المان 2و30 ساعت جلو هست

m.m سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 15:19

دوست گرامی شما درست می فرمایید ولی منظور بنده چیز دیگری است.

امیرحسین سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 16:18 http://bayern.blogsky.com/

بازی سوپر کاپ ساعت 20:30 به وقت ایران.
سایت ورزش سه اشتباه نوشته.

عشق آلمان جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 01:06

نمی دونم‌چی بگم بدرود شیر مرد بزرگ همیشه در یاد خاطره ما هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد