وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرنی‌ها والیبالیست شدند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنان قهرمان بوندسلیگای آلمان به جای ناراحتی از مصدومیت باستین شواین‌اشتایگر، به زمین والیبال ساحلی رفته و سرویس و اسپک زدند.


عصر روز گذشته وقتی خودروی «آئودی کو 7 » باستین شواین‌اشتایگر وارد محوطه پارکینگ باشگاه بایرن مونیخ در خیابان «زبنر» شد، بسیاری از 2500 تماشاگر حاضر در محل می‌خواستند کنار ماشین این ستاره ایستاده و عکس بگیرند. البته درون خودرو، شواینی همان بازیکن با تعصب و خستگی‌ناپذیر آلمان در فینال جام جهانی 2014 برابر آرژانتین، حضور نداشت. «باستین» 30 ساله هر چند در مونیخ بسر می‌برد اما به خاطر مصدومیت زانوی‌اش، اجازه نداشت در تمرین شرکت کند. در واقع برای یکسری معاینات رفته بود و خبر مصدومیت احتمالی جدی‌اش، ترس به جان مونیخی‌ها و هوادارانش انداخته بود.

در این وضعیت بازیکنان بایرن نسبت به خبر دلهر‌ه‌آور چه واکنشی نشان دادند؟

در پاسخ به این پرسش،‌ می‌توان گفت که کسی نتوانست بفهمد در وجود تک تک اعضای تیم سرخ‌پوش چه خبر است اما آنها در ظاهر و جلوی دیدگان هواداران و رسانه‌ها، طوری رفتارکردند که نگرانی وجود ندارد. ستاره های مونیخی که یک روز قبل در دور نخست جام حذفی آلمان 4 بر یک مونستر را شکست دادند،‌ وارد زمین مخصوص والیبال ساحلی شدند و با شوخی و خنده،‌ والیبال بازی کرده، سرویس و اسپک زدند.

اما در حاشیه این حرکت جالب بازیکنان، هیچیک از مقام‌های مونیخی در مورد وضعیت سلامتی هافبک جنگنده و مصدوم شده باوارایی‌ها اظهار نظر نکردند. البته آنچه مشخص است این است که او در بازی افتتاحیه جمعه شب بوندس‌لیگا مقابل ولفسبورگ غایب خواهد بود و این احتمال نیز هست که غیبتش بیشتر از یک جلسه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد